مرداد ۳, ۱۴۰۳

مکس ورستپن:خودروی ردبول در تعیین خط سنگاپور به طرز عجیبی غیر قابل راندن بود!

مکس ورستپن، پیشتاز جدول قهرمانی رانندگان فصل جاری میگوید تغییراتی که ردبول بر روی خودرو خود ایجاد کرده است خودرو را به طرز تکان دهنده ای غیر قابل راندن کرده است.

ردبول مرحله تعیین خط را در پیست مارینا بی پشت سر گذاشته است و ورستپن و هم تیمی اش سرجیو پرز نتوانستند در این مرحله به مرحله سوم تعیین خط (Q3) صعود کنند.

ورستپن گفت که تغییراتی که در تمرین سوم در ماشین داده شد خودرو را بهتر کرد اما همچنان یک چالش بزرگ برای راندن آن وجود داشت. در نهایت او و سرجیو پرز به رده های یازدهم و سیزدهم دست یافتند.

مکس ورستپن در گرندپری سنگاپور

 

ورستپن در پاسخ به سوال Sky F1 که آیا مرحله تعیین خط بدتر از آن چیزی بود که او انتظار داشت، گفت:

“بله، مطمئنا. من می دانستم که دستیابی به پول پوزیشن بسیار سخت خواهد بود، اما انتظار این را نداشتم.”

“من فکر می کنم تمرین سوم خیلی بد نبود، اما بعد از آن ما چند چیز دیگر را روی ماشین امتحان کردیم، تا آن را بهتر کنیم جایی که ماشین به شدت در منطق ترمزگیری کند میشد و هر بار که می خواستم ترمزگیری کنم، تعدل خودرو از دست میرفت و لاستیک های جلو دیگر عملکردی از خود نشان نمیدادند.”

“بنابراین، همانطور که در رادیو گفتم، این فقط یک تجربه تکان دهنده بود، زیرا فقط راندن ماشین با عملکرد ضعیف، بدون سرعت، بدون کشش، رانندگی بسیار دشوار است.”

با وجود اینکه این راننده هلندی در گرندپری عربستان مسابقه را از رده پانزدهم آغاز کرد و در نهایت به سکوی دوم دست یافت، او در حال حاضر معتقد است که خودروی آنها پتانسیل قرارگیری دوباره بر روی سکو را در این پیست نخواهد داشت.

او در پاسخ به این سوال که آیا امیدی به سکو در روز مسابقه دارد یا خیر، پاسخ داد: “نه، قطعا نه.”

مکس ورستپن

“من فکر می کنم اینجا برای بدست آورن رده بسیار سخت باشد، درست مانند موناکو.”

“شما همه تنظیمات را بر روی حالت تعیین خط گذاشته اید و حتی با این وصف سبقت بسیار سخت خواهد بود زیرا فرسودگی لاستیک آنقدرها زیاد نیست.

“بنابراین، مسابقه طولانی و سختی خواهد بود. بنابراین، امیدواریم خودروهای ایمنی زیاد نباشند و مسابقه بسیار کوتاه باشد.”

ورستپن همچنین درباره بررسی هایی که درباره اتفاقاتی که میان او و دیگر رانندگان در پیست رخ داد اظهار داشت که هرگونه پنالتی و جریمه برای او مهم نبوده است. زیرا او شب بسیار آشفته ای داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *