اردیبهشت ۳۰, ۱۴۰۳

لوییس همیلتون:از اول فصل،امروز بهترین احساس را با ماشین داشتم

لوییس همیلتون از شرایط و عملکرد ماشین در دو تمرین ابتدایی جایزه بزرگ ژاپن خوشحال بود و معتقد است که بهترین احساس را از اول فصل با ماشین داشته.

لوییس همیلتون پس از گذشتن روز اول جایزه بزرگ ژاپن ، بسیار خوشحال بود ، اما همچنین از شرایط پیش آمده از اول فصل که نظر هواداران را تغییر داده، انتقاد کرد.

بعد از گذشتن یکی از بدترین تعطیلات برای مرسدس پس از آخر هفته استرالیا، به نظر می رسد این تیم اکنون یک ماشین پایدار را در اختیار رانندگان خود قرار داده.

جورج راسل و لوییس همیلتون در تمرین اول به ترتیب چهارم و پنجم شدند.

با وجود فاصله نسباتا زیاد با مکس ورستپن ، همیلتون از ماشین راضی بود. او گفت :
اولین جلسه تمرین عالی بود، یک تمرین واقعا خوب برای تیم. این بهترین احساسی بود که از اول فصل با ماشین داشتم. واقعا احساس مثبتی داشتم و هیجان زده بودم زیرا سوزوکا پیستی است که هر راننده ای دوست دارد در آن رانندگی کند.

در چند سال گذشته، در این پیست ماشینی بدون تعادل و غیر قابل راندن داشتیم و با توجه به شرایط سخت در دو مسابقه قبلی، کار بزرگی در هفته گذشته انجام شده.

مرسدس همانند دیگر تیم ها در تمرین دوم، نتوانست کاری انجام دهد.

باران نیم ساعت قبل از تمرین شروع و به مرور بیشتر شد. در این تمرین ، شش راننده هیچ زمانی را ثبت نکردند.

همیلتون یکی از معدود رانندگانی بود که توانست با لاستیک سافت زمان ثبت کند و پس از اسکار پیاستری در رده دوم قرار گرفت.

برای امسال، این قانون مقرر شد که هر راننده، آخر هفته را با پنج ست لاستیک اینترمدیت و دو ست لاستیک وت شروع می کند. بدون توجه به پیش بینی آب و هوا و هیچ تعهدی هم برای بازگرداندن هیچ کدام از آنها وجود ندارد و در صورت استفاده نشدن، برای آخر هفته بعدی لاستیک جدیدی داده نمی شود.

در سال گذشته، هر راننده آخر هفته را با چهار ست شروع می کرد و اگر در روز اول یک ست استفاده می شد، یک ست جدید به تیم می دادند.

با توجه به احتمال بارندگی در ادامه، تیم ها ترجیح دادند لاستیک های اینتر مدیت را نو نگه دارند و به این ترتیب کسی با این لاستیک ها دوری را ثبت نکرد.

همیلتون با ارزیابی ادامه آخر هفته و اینکه آیا با این دو جلسه تمرین امیدی برای تعیین خط و مسابقه دارد ، توضیح داد :

دانستن این موضوع سخت است، اما شرایط خوبی داریم. امیدوارم بقیه این آخر هفته هم برای تیم خوب باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *