مرداد ۵, ۱۴۰۳

نظر صادقانه مکس ورستپن در مورد جایزه بزرگ لاس وگاس: نیرو بخش بود

مکس ورشتپن منتقد سرسخت بر نمایش خارج از پیست بود و یک مصاحبه انتتقادی دو دقیقه ای برای توضیح اینکه چرا احساس می کرد این مسابقه فاقد شور و شوق یک پیست مسابقه اصیل است را نداشت انجام داد

نظرات او مورد پسند بسیاری از طرفداران در رسانه های اجتماعی قرار گرفت، نه فقط طرفداران خودش، بلکه طرفداران لوییس همیلتون و دیگر راننده ها.

در حالی که مکس ورشتپن با تمام فعالیت‌های اضافی که از رانندگان خواسته می‌شد چندان راحت نبود، تمایل او به پوشیدن لباس‌های ردبول با تم و فرم ( Elvis Presley suit and was singing Viva Las Vegas) چیزی است که هورنر معتقد است که باعث احترام او به این جایزه بزرگ میشود.

هورنر گفت: مکس از این مسابقه کاملاً لذت می‌برد، زیرااین چیزی است که او دوست دارد و برای همین اینجاست.

این واقعیت که او با لباس (Elvis Presley) برنده شد و آن را با آواز ( viva las Vegas) جشن گرفت نشان دهنده احترام او به این جایزه بزرگ است.

او همچنین نشان داد که این یک رویداد مهم برای فرمول 1 در آمریکا است و مسابقه و نحوه ارائه عملکردش امروز چیزی است که مطمئناً می‌توان گفت که از آن لذت برد.

او مسابقه را قضاوت نمی کرد، مکس فقط از عنصر فضای نمایشی و پر زرق و برق پیست کمی احساس ناراحتی میکرد.

وقتی خبرنگار motorsport از هورنر پرسید واکنش ورشتپن به ایده طرح لباس (Elvis Presley) چه بود، هورنر توضیح داد: ما هفته‌ها پیش به او این این طرح را نشان دادیم، چیزی بود که او از آن آگاه بود و آن را کاملاً قبول کرد.

بنابراین، حضور هر دو رانندگان ما با آن لباس روی سکو نتیجه بسیار خوبی بود.

مکس ورشتپن پس از پیروزی در هجدهمین مسابقه خود در این فصل، اعتراف کرد که از خود مسابقه کاملاً لذت برده است.

او گفت: من از اول انتظار داشتم که مسابقه خوبی باشد. همانطور که قبلاً گفتم، این فقط چند مسیر مستقیم طولانی، و چند پیچ با سرعت کم بود، شما نیروی داونفورس زیادی نیاز نداشتید.

کریستین من را مجبور کرد تا کار هایی که گفته بود را انجام دهم، بنابراین باید آواز میخواندم، قطعاً از کارهای او خوشحال هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *