مرداد ۳, ۱۴۰۳

پت فرای مدیر ارشد فنی: ویلیامز در چند سال آینده مدعی قهرمانی خواهد بود.

پت فرای ، مدیر فنی تیم ویلیامز می گوید که او می خواهد در تیم ، ذهنیتی برنده ایجاد کند

مالک ویلیامز، دوریلتون کپیتال، سرمایه‌ گذاری و تلاش می‌کند تا تیم را به شکوه و عظمت سابق خود برگرداند و جیمز وولز ، مرد با تجربه برای نظارت بر بازسازی و پیشرفت تیم به‌ عنوان مدیر جدید در سال ٢٠٢٣ ، وارد این تیم شد.

وولز پس از شناسایی نقاط ضعف تیم، پت فرای را از بنتون، مک لارن، فراری و آلپین به خدمت گرفت تا مدیر ارشد فنی تیم ویلیامز شود.

فرای پس از اینکه احساس کرد هیچ تمایلی در تیم انستون (آلپین) برای پیشرفت و صعود با چهار تیم برتر وجود ندارد، به تیم ویلیامز پیوست.

او توسط جیمز وولز و سرمایه‌ گذاران تیم متقاعد شد که آنها حاضرند هر کاری که لازم است را برای پیوستن او به تیم ویلیامز انجام می دهند.

فرای می گوید ویلیامز هنوز راه بلندی را در پیش رو دارد ، اما باید ذهنیتی برنده ایجاد کند.

فرای که در اوایل آبان ماه در تیم ویلیامز شروع به کار کرد ، گفت: هدف نهایی ما این است که یک رقیب برای قهرمانی باشیم.

در مدت ٢ تا ۴ سال ، ما باید وارد رقابت برای قهرمانی شویم و جز سه تیم برتر شویم. به نظر چنین چیزی برای تیم ما غیر ممکن می باشد اما هیچ چیزی غیر ممکن نیست.

در تیمی که بودجه آنها کم است، شما با سیستم‌ های جداگانه ای رو به رو می شوید و در حال ایجاد شرکتی بدون چشم انداز و پیشنگری برای آینده هستید. و اولین چیز این است که چشم‌ انداز کلی چیست؟

این چشم انداز با هر چیزی که پنج سال دیگر قهرمانی را به دست آورید شروع می شود. بعد ما باید داشته هایمان را مرتب کنیم. باید ذهنیت را توسعه دهیم. به نظر من فکر کردن به آن آسان و انجام آن سخت است.

فرای در تیم ویلیامز ، موقعیتی مشابه با موقعیتی که در تیم آلپین داشت، مسئول برنامه ریزی استراتژیک نیاز های فنی بلند مدت در تیم ویلیامز است.

او توضیح داد :

اولین کاری که من انجام می‌دهم این است که به چه ابزارها و فناوری‌ هایی در پنج سال آینده نیاز داریم. “شما باید به جلو تر فکر کنید ، زیرا بسیاری از این تصمیمات برای شما زمان زیادی می برد تا آنها را در جای خود قرار دهید.

من در قبل با مدیران بخش های مختلف صحبت هایی داشته ام. خوب است که نظر و ایده آنها را در مورد اینکه در چه موقعیتی هستیم، به کجا باید برسیم و بعد سعی کنیم همه چیز را به خوبی پیش ببریم ، بدانم.

این ها یک تصمیم جمعی در مورد اینکه باید به کجا برسیم و به چه چیز هایی نیاز داریم ، خواهد بود.

ویلیامز فصل ٢٠٢٣ را با رقابت در برابر آلفاتئوری در رده هفتم به پایان رساند.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *