اردیبهشت ۱۵, ۱۴۰۳

کریستین هورنر:به اهدافی که برای ساخت پاوریونیت تعیین کرده بودیم،رسیده ایم

کریستین هورنر مدیر تیم ردبول، می گوید که پروژه موتور سال ٢٠٢۶ تیم ردبول به اهدافی که تاکنون تعیین کرده اند، رسیده اند و کار در پایگاه میلتون کینز ادامه دارد.

ردبول با کمک شرکت فورد، در حال کار برای روی واحد قدرت یا پاوریونیت خودرو خود برای سال ٢٠٢۶ است.

تیم در حال حاضر برای ارزیابی عملکرد طراحی جدید توربو هیبریدی خود، به سختی کار می کند.

در حالی که شایعات گوناگونی در مورد پیشرفت ردبول در پروژه اش وجود دارد، هورنر اصرار دارد که همه چیز در مسیر درست قرار دارد.

هورنر در صحبت با رسانه موتور اسپرت در مورد اینکه تیم در چه وضعیتی قرار دارد، گفت :

تیم با قدرت تمام در تلاش برای تولید یک واحد قدرت (پاوریونیت) کاملا جدید است. تیم واقعا در حال مقابله با این چالش است.

امکانات ما هم از نظر آزمایش و هم از نظر توسعه و غیره و قابلیت ساخت کامل است.

اما دو سال در دنیای توسعه موتور زمان بسیار کمی است. ما در یک مرحله و وضعیت یادگیری هستیم، اما در آن مرحله ای که انتظار داریم در آنجا باشیم هستیم.

درحالی که ردبول از پیشرفت تولید کنندگان (پاوریونیت) دیگر اطلاعی ندارد، هورنر می‌ گوید که برخی از سطوح عملکردی را که فکر می‌ کند در برنامه ریزی راه خود تا سال ٢٠٢۶ به آن نیاز دارند، رسیده اند.

او گفت :

ما به اهدافی که تعیین کرده بودیم، رسیده ایم. اکنون، دانستن اینکه چگونه این اهداف در برابر رقبای ما قرار می گیرند، دشوار است. اما تلاش‌ هایی که در پشت صحنه انجام می‌ شود بسیار زیاد است. این یک مسابقه واقعی تا شروع سال ٢٠٢۶ است.

ابهامات و شایعات در مورد عملکرد پاوریونیت سال ٢٠٢۶ تیم ردبول باعث شد تا اوایل امسال گمانه زنی شود که این می تواند عاملی باشد که مکس ورستپن از تیم ردبول برود.

با این حال مکس ورستپن اصرار داشت که خیلی زود است که نگران این موضوع باشیم که اوضاع چگونه خواهد شد زیرا زمان زیادی باقی مانده است.

راننده هلندی در مورد هر گونه ترس و نگرانی احتمالی در مورد موتور گفت :

اگر مجبور باشم در مورد همه چیز حدس بزنم ممکن است نگران باشم فردا زنده هستم. نه؟

البته در مورد شرایط و افرادی که در آنجا در حال کار هستند، با کریستین در تماس هستم. همه بدون مشکل کار می کنند، بنابر این نیازی به نگرانی نیست. هنوز هم سال ٢٠٢۶ نشده است.

می دانیم که این کار بسیار بزرگی است و ساده نخواهد بود.اما ما با افراد خوب و زیادی روی این پروژه کار می کنیم و از این بابت بسیار هیجان زده هستم.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *