اردیبهشت ۲۸, ۱۴۰۳

ریسینگ بولز بروزرسانی هایی برای تثبیت عملکرد خود به جایزه بزرگ میامی میاورد

تیم ریسینگ بولز در حال آماده سازی یک بروزرسانی برای جایزه بزرگ میامی است که امیدوارند بتوانند همچنان در رقابت بین تیم های میانه گرید، بهتر باشند.

تیم ریسینگ بولز درگیر نبرد شدید با تیم هاس برای برترین تیم بودن بعد از تیم هایی مانند ردبول، فراری، مک لارن، مرسدس و استون مارتین قرار گرفته است.

رقابت فعلی در فرمول یک به گونه ای است که امتیازات کمی برای پنج تیم دوم گرید در دسترس است، به این معنی که هاس و ریسینگ بولز باید از فرصت هایی که برایشان پیش می‌ آید، تمام استفاده را بکنند.

در حال حاضر تیم ریسینگ بولز با کسب هفت امتیاز در این فصل، پیشتاز رقابت بین خود و تیم هاس که ۵ امتیاز کسب کرده، بوده است. اما خروج هر دو راننده ها آنها در مسابقه چین، باعث شد که نتوانند فاصله خود را افزایش دهند.

به دلیل تفاوت عملکردی بسیار کم بین تیم‌ ها، هر بروزرسانی و سریع تر شدنی مهم است، به همین دلیل است که ریسینگ بولز تصمیم گرفته تا بروزرسانی هایی را به جایزه بزرگ میامی بیاورد.

مدیر تیم لورن مکیس ، در مصاحبه با رسانه موتور اسپرت در مورد رقابت در میانه گرید توضیح داد :

ما یک بروزرسانی در میامی خواهیم داشت تا به ما کمک کند عمکلرد بهتری داشته باشیم.

هیچ چیز تضمین شده ای در این رقابت وجود ندارد و من مطمئن هستم که رقبای ما نیز، بروزرسانی هایی ارائه خواهند کرد.

به نظر می رسد که ریسینگ بولز در این فصل در مقاطعی از هاس پیشی گرفته ، اما رقیبش توانسته است امتیازات خوبی به دست بیاورد و تنها ٢ امتیاز با رقیب خود فاصله دارد.

مکیس همچنین اشاره کرد که اختلافات بین دو تیم به قدری کم است که او اطمینان ندارد که بگوید تیمش در رقابت تیمِ برتر است.

مکیس گفت :

ما هرگز مطمئن نیستیم که سریعترین ماشین را در بین پنج تیم (پنج تیم دوم) داریم.

در استرالیا (تعیین خط) نیم دهم، نیم دهم در ژاپن و یک دهم د نیم در چین از دست دادیم. در مسابقه تقریبا برابر بودیم، یا حتی نیم دهم جلوتر بودیم. هیچ وقت اعتماد به نفسی نداشتیم و این یک نبرد و رقابت نزدیک است.

این یک تمرین خوب برای تیم برای هر آخر هفته است و شما به یک مسابقه قوی و خوب از هر نظر نیاز دارید.

با تمام این کار ها و تلاش ها، یک امتیاز می گیرید. به محض اینکه یکی از عوامل مدیریت لاستیک ، استراتژی یا هر چیز دیگری برای شما خوب پیش نرود، آن امتیاز را از دست می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *