مرداد ۳, ۱۴۰۳

دوست صمیمی مایکل شوماخر از خاطرات قدیمی خود با او میگوید!

 دوست صمیمی مایکل شوماخر خاطراتی از دوران حضور خود در فرمول 1 قبل از حادثه غم انگیز اسکی مایکل شوماخر، قهرمان هفت دوره فرمول یک به اشتراک می‌گذارد.

از زمانی نزدیک به 10 سال پیش (29 دسامبر 2013) مایکل شوماخر در یک سانحه اسکی در هنگام تعطیلات دچار صدمات شدیدی از ناحیه سر شد، وضعیت قهرمان هفت دوره فرمول یک بشدت توسط خانواده‌اش محافظت می‌شد و از درز کردن آنها به دنیای خارج دوری می‌کردند.

در حالی که اطلاعات رسمی کمی در مورد وضعیت شوماخر از خانواده او در لوزان سوئیس نزدیک به دهه گذشته منتشر شده است، شایعات بی‌شماری و دروغ‌هایی در مورد این راننده بزرگ فرمول یک منتشر شده است که تقریباً همه آنها نادرست هستند.

شوماخر دوستان صمیمی کمی در رسانه‌های مطرح فرمول یک داشت، به استثنای یک مورد قابل توجه یه نام راجر بنوآ، که به مدت باورنکردنی 54 سال، از سال 1969 به پوشش اخبار های فرمول یک برای روزنامه آلمانی Blick مشغول است.

مایکل شوماخر 20004

در مصاحبه اخیر با نشریه autoweek، بنوآ چند داستان درباره دوست صمیمی خود به اشتراک گذاشت. او میگوید هنگامی که مایکل پشت فرمان نبود، مرتباً با او خود سیگار می کشید و تخته نرد بازی می کرد.

وقتی از او پرسیده شد که اوضاع مایکل شوماخر چگونه است، بنوآ گفت: “این سوال تنها یک پاسخ دارد و آن چیزی است که پسر مایکل (میک شوماخر که در گذشته راننده تیم هاس و اکنون راننده ذخیره مرسدس است) در یکی از مصاحبه های نادر خود در سال 2022 گفت:

“هر چیزی که دارم را می‌دهم تا دوباره با پدرم صحبت کنم.» این جمله همه چیز را درباره وضعیت پدرش برای بیش از 3500 روز آشکار میکند.”

سپس، بنوآ با ناله‌ای غم‌انگیز گفت: «امیدی به وضعیت او وجود ندارد».

همسر مایکل شوماخر، کورینا، اخیراً در مستند نتفلیکس، به نام شوماخر، گفت: «همه دلتنگ مایکل هستند، اما مایکل اینجاست. متفاوت است، او اینجاست و به ما قدرت می‌دهد.»

او ادامه داد:

“ما سعی می کنیم همانطور که مایکل دوست داشت و هنوز هم انجام می دهد، به عنوان یک خانواده ادامه دهیم. و ما به زندگی خود ادامه می دهیم.”

او همچنین توضیح داد که چرا به ندرت اطلاع رسانی در مورد وضعیت همسرش به طرفدارانش داده می شود: ” این یک مورد خصوصی است” همانطور که او همیشه می گفت. برای من بسیار مهم است که بتوانم تا حد امکان از زندگی خصوصی خود لذت ببرم.

مایکل شوماخر 2012

در حالی که او قطعاً دیگر با دوست صمیمی خود تخته نرد بازی نمی کند یا سیگار نمی کشد، بنوآ درباره بسیاری از خاطرات خودش با شوماخر میگوید:

هنگامی که از او پرسیده شد اگر شوماخر را دوباره ببیند چه میکند او گفت:

” اول از همه بسیار خوشحال میشوم و با او تفریحات بسیاری انجام خواهد داد و سپس به او یادآوری میکنم که یک شام به من بدهکار است.”

هنگامی که علت حرف آخر بنوآ از او پرسیده شد او پاسخ داد:

زیرا او کمی قبل از سانحه اسکی اش به من گفت که تو بسیار چاق شده ای و باید وزنت را کاهش دهی، او گفت اگر وزنت را به 80 کیلوگرم برسانی تو را به یک شام دعوت خواهم کرد!”

“و امروز من به روی ترازو رفتم و وزن من 80 کیلو گرم است. من از او سپاسگزارم زیرا بدون او نمی توانستم به این مهم دست بیابم. با این حال مطمئنم که شومی به من افتخار خواهد کرد.”

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *