مرداد ۳, ۱۴۰۳

مکلارن: برای ماندن در رقابت برای جایگاه دومی سازندگان به توسعه بهتر و قوی تری نیاز داریم

آندره آ استلا، از مکلارن، گفته است که تیمش اگر می خواهد با ثبات بیشتر، دومین تیم سریع فرمول 1 پس از ردبول باشد، به توسعه بیشتری نیاز دارد.

پس از آنکه لندو نوریس در تعیین خط گرندپری هلند به جایگاه دوم دست یافت، این نتیجه باعث شد تا تیم های مرسدس،فراری،آستون مارتین و مکلارن بیش از پیش در این رقابت پر نوسان یکدیگر را به چالش بکشند.

به طوری که در هیچ آخر هفته ای، دومین تیم سریع هیچگاه از پیش قابل تشخیص نیست.

استلا.مدیر فنی مکلارن

اما آندره آ استلا، هشدار داد که تغییرات بسیار آب و هوا در زندفورت نیز حتی به نفع مکلارن بوده است.

او معتقد است گرچه مکلارن با یک بال عقب جدید پا به هلند گذاشت اما برای ماندن در رقابت برای جایگاه دومی سازندگان، تیم نیاز به برنامه توسعه منظم تری نیاز دارد.

استلا در مورد سرعت تک دور مک لارن اظهار داشت: برای اینکه بتوانیم این کار را انجام دهیم، باید به توسعه ماشین ادامه دهیم.

” من فکر می کنم، در این پیست، در شرایط عادی و خشک، مرسدس به طور بالقوه می توانست با ما همراه باشد. آنها در مجارستان از ما سریع تر بودند. اگر به خاطر داشته باشید، آنها پول پوزیشن کسب کردند.

بنابراین، من فکر می‌کنم بسته فعلی ما برای مبارزه با ردبول کافی نیست، اما این هم کافی نیست که به یک مسابقه اکتفا کنیم و بگوییم که ما در اینجا دومین تیم سریع خواهیم بود.

ما به روزرسانی های بیشتری را معرفی کنیم، این همان کاری است که ما قصد داریم برای دو مسابقه بعدی انجام دهیم.”

مکلارن.گرندپری هلند

در هلند، مرسدس برتر از مک لارن در به نظر می‌رسید، و لوئیس همیلتون از سیزدهم به مقام ششم رسید و نوریس را با وجود تعیین خط بهتر شکست داد، هر چند هر دو تیم در مسیر اشتباه استراتژی اولیه قرار گرفتند و با تعلل در استفاده از لاستیک های بارانی شانس بدست آوردن سکو را برای خود از بین بردند.

حال مهم ترین هدف مکلارن، پرداختن به کمبود بازدهی آیرودینامیکی MCL60 است، به خصوص در یک پیست با دانفورس پایین مانند مونزا که مکلارن برای این آخر هفته یک بال عقب جدید تدارک دیده است

 استلا ادامه داد که یکی دیگر از زمینه های توسعه کلیدی برای تیم مسقر در ووکینگ، ایجاد نیروی رو به پایین در مسیرهای مختلف، انواع پیچ ها و شرایط مختلف است که مسلماً بزرگترین مزیت خودروی ردبول بوده است.

“همانطور که ما به مزیت آیرودینامیکی خودرو میپردازیم، در کنار آن برای افزایش دانفورس نیز کار هایی انجام میدهیم. این همان چیزی است که به تیم های بالا نشین مزیت های بسیاری میدهد.”

بنابراین، من فکر می‌کنم نسبت به شروع فصل پیشرفت کرده‌ایم، اما نسبت به جایی که فکر می‌کنیم باید باشیم، در نیمه راه هستیم و تا بالای جدول هنوز فاصله داریم.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *