مرداد ۶, ۱۴۰۳

مرسدس:در فصل جاری پیشرفت های بسیاری داشته ایم!

به گفته اندرو شاولین، مرسدس در توسعه خودروی فصل فعلی خود گام های بزرگی رو به جلو برداشته است، اگرچه تمام تمرکز تیم بر روی به چالش کشیدن ردبول از ابتدای فصل آینده قرار دارد.

مرسدس در گرندپری هلند، ورودی های سایدپاد، بیم وینگ و لبه فلور جدیدی را بر روی خودروی خود استفاده کرد که همگی در جهت بهبود عملکرد عقب خودرو طراحی شده بودند.

علیرغم اینکه 13 گرندپپری از تمام 22 گرندپری در حال حاضر انجام شده است، تیم ها تاکید فزاینده ای بر توسعه خودروی سال آینده دارند، مرسدس علاقه بسیاری به ارتقا عملکرد آیرودینامیکی خودروی W14 خود دارد.

شاولین ادامه داد:

من فکر می کنم ما هنوز در حال برداشتن گام های معقول در توسعه هستیم. اما در حال حاضر در یک برهه زمانی پر فراز و نشیب از سال قرار داریم. زیرا تیم ها در تلاش هستند تا بسته های خودرویی را که قرار است برای فصل بعد ارتقا دهند به بالاترین حد توانایی خود برسانند

ما اطمینان داریم که همه چیز در آینده نسبتا نزدیک کاهش خواهد یافت. ما تغییرات قابل توجهی در طراحی خودرو ایجاد کرده‌ایم و این در واقع عملکرد آیرودینامیک خودرو را بهبود می بخشد. بنابراین، ما همچنان در حال یافتن عملکرد خوبی در W14 هستیم.

خودروی W14 مرسدس

او همچنین با نظر راننده فراری، چارلز لکلرک، که فکر میکند در چرخه قوانین فعلی که تا سال 2026 اجرا می‌شود، تیمی توانایی رقابت با ردبول را نخواهد داشت مخالفت کرد. شولین در عوض گفت که “تمام تمرکز” تیم بر روی چالش کشیدن ردبول در سال آینده است.

با تخصیص منابع به سال 2024، زیرا سقف بودجه به این معنی است که تیم دیگر نمی تواند راه خود را برای موفقیت در کوتاه مدت صرف کند. شولین گفت: ما مطمئناً مانند لکلرک فکر نمی کنیم زیرا جاه طلبی ما این است که ردبول را در سال آینده به چالش بکشیم.

“ما خوشبین هستیم که بتوانیم این کار را انجام دهیم.

ما هنوز در مورد این مقررات چیزهای زیادی درک می کنیم. با این حال، چیزی که می‌خواهیم بگوییم، جایی است که با این خودرو کار می‌کنیم و با محدودیت‌های سقف بودجه، متوجه می‌شویم که امسال نمی‌توانیم این اختلاف را با ردبول کاهش دهیم. اما تمام تمرکز ما بر این است که مطمئن شویم می‌توانیم آنها را در سال آینده به چالش بکشیم.

 

اشتراک گذاری

۱ یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *