مرداد ۴, ۱۴۰۳

مکس ورستپن: اظهارات همیلتون حاکی از حسادت او نسبت به موفقیت ردبول در فرمول 1 است!

مکس ورستپن فکر می‌کند «حسادت» می‌تواند محرک لوئیس همیلتون در رباطه با اظهارات اخیر او باشد. او میگوید اینکه او به اندازه قهرمان هفت دوره جهان، از سوی هم تیمی هایش تحت فشار نبوده است باعث حسادت همیلتون به او و تیمش شده است!

لوئیس همیلتون راننده تیم مرسدس اظهارات جالبی را در رباطه با گرندپری مونزا بیان کرده است.

 او بر این باور است که یکه تازی مکس ورستپن در فرمول یک بسیار آسان تر از آن چیزی است که او با مرسدس تجربه کرده، زیرا او معتقد است که ورستپن در ردبول توسط هم تیمی هایش تحت فشار قرار نمی گیرد.

همیلتون در صحبت با Sky Sports F1 پیش از تعطیلات آخر هفته مونزا گفت:

“وقتی من با اختلاف بیش از نیم ثانیه با والتری در اینجا پول پوزیشن را کسب کردم. بسیاری از رسانه ها همان چیزی را که امروز درباره مکس می گویند، نگفتند. به نظر من، والتری و همه هم تیمی های که داشته ام از هم تیمی هایی که مکس داشته و دارد قوی تر بوده اند.”

لوئیس همیلتون.رقیب مکس ورستپن در فصل 2021

“جنسن، فرناندو، جورج، والتری و نیکو . من هم تیمی های بسیاری داشتم. آنها ها همگی بسیار بسیار قوی و بسیار ثابت بوده اند و مکس در برابر کسی مانند آنها مسابقه نداده است

این اظهارات همیلتون پس از آن مطرح شد که توتو ولف، مدیر مرسدس ، انتقادات بسیاری بر علیه تیم ردبول بیان کرد و ادعا کرد که ردبول خودروی خود را مطابق با سبک رانندگی ورستپن توسعه میدهد. 

حال این اظهارات واکنش تند مکس ورستپن را برانگیخته است. او فکر می‌کند این بیانات ناشی از حسادت همیلتون و تیمش نسبت به آنچه ردبول در حال حاضر در فرمول 1 ارائه می‌کند، است.

ورستپن در مونزا گفت: “شاید او کمی به موفقیت فعلی ما حسادت می کند. من نمی دانم او چرا این چیز ها را بیان میکند.”

ورستپن احساس می‌کند که ماهیت انتقاداتی که به سمت ردبول وارد می‌شود، گواه این است که مرسدس به راحتی نمی‌پذیرد که دیگر در فرمول 1 صدرنشین نیست.

ورستپن اضافه کرد: “من فکر می کنم برای مرسدس خیلی سخت است که با شکست مواجه شود. این مشکلی است که شما وقتی چندین سال پیروز شده اید، دارید. اما، در پایان، شما باید واقع بین باشید.

اگر پیروزی ممکن نیست، شما باید از کاری که تیم های دیگر انجام می دهند قدردانی کنید. ما این کار را انجام دادیم. در سال هایی که مرسدس تسلط داشت. در آن زمان فقط به خود می گفتیم باید سخت تر کار کنیم، زیرا در آن زمان در مقایسه با آنها به اندازه کافی خوب نبودیم.

رقابت مکس ورستپن و لوئیس همیلتون. فصل 2021

می‌توانید مدام بگویید که چیزهایی که در حال حاضر به آن‌ها دست می‌یابیم چندان خاص نیستند، یا حداقل احتمالاً این چیزی است که آنها فکر می‌کنند، اما در نهایت، شما فقط باید روی خودتان تمرکز کنید زیرا این تنها چیزی است که می‌توانید بر آن تأثیر بگذارید. 

با این حال ولف فکر می کند که این بحث ها چیزی بیش از یک شوخی نیستند. او گفت: مشخص است که رانندگان دوست دارند یک دیگر را در شرایط مختلف امتحان کنند.

در نهایت او درباره ورستپن بیان کرد:

“من به هیچ وجه نمی خواهم عملکرد کسی را بی ارزش جلوه دهم، زیرا مکس در ماشین فوق العاده است.”

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *