مرداد ۳, ۱۴۰۳

رانندگان ردبول، مشتاق بازگشت به سنگاپور برای پیروزی!

پس از اتمام گرندپری مونزا و شکستن یک رکورد دیگر توسط مکس ورستپن و ردبول یعنی بیشترین تعداد پیروزی های متوالی به عددد 10، به گرندپری سنگاپور رسیده ایم. هنگامی که از رانندگان تیم ردبول درباره این گرندپری پرسیده شد با پاسخ های جذابی خود را آماده این رقابت کرده اند.

در ابتدا هنگامی که از سرجیو پرز درباره هوبت پیست و پیروزی فصل گذشته او پرسیده شد پاسخ داد:

“من مشتاقانه منتظر بازگشت به سنگاپور هستم، فصل گذشته احتمالاً یکی از بهترین مسابقات دوران حرفه‌ای من بود.طی کردن مسیر بسیار سخت بود، با وجود سایش لاستیک ها، شرایط پیست و تمرکزی که در اطراف یک پیست شهری لازم است، وجود دارد”

او همچنین از علاقه خود برای پیروزی دوباره در مارینا بی توضیح داد:

من دوست دارم برد را تکرار کنم، اما این عنوان مشکل خواهد بود، بنظر قرار است که باران ببارد، بنابراین می‌تواند آخر هفته  سرگرم کننده ای باشد.

رانندگان ردبول

سپس مکس وررستپن درباره فرارسیدن این گرندپری گفت:

“این یک پیست شگفت انگیز است. اینجا تمامی رانندگان به چالش کشده خواهند شد و من مشتاقانه منتظر مسابقه دادن در آن هستم. مسلم است که دوست داریم در آنجا نیز پیروز شویم و آمار خوبی از خود بجا بگذاریم.”

هنگامی که از هر دو راننده ردبول درباره تغییراتی که در سکتور سوم پیست پرسیده شد آنها از تغییرات استقبال کردند.

سرجیو پرز:

“تغییراتی که در سکتور سه داده شده است بسیار خوب هستند و این میتواند به ما کمک کند. من بسیار مشتاق مسابقه دادن در حالت جدید پیست هستم.”

مکس ورستپن نیز گفت:

“بله جالب خواهد بود. ما قبلا در این حالت مسابقه نداده ایم و این یک تجربه جدید خواهد بود و بسیار مشتاق آن هستیم. احتمالا شانس های بیشتری برای سبقت وجود خواهد داشت.”

سرجیو پرز راننده ردبول

 

اما از دبدگاه فنی، تغییرات جدیدی که در پیست مارینا بی برای فصل جاری اعمال شده اند، میتوانند به عنوان یک محرک برای تیم ردبول و رانندگانش عمل کنند. زیرا با توجه به توانایی خودروی ردبول در مسیر های مستقیمی که به آیرودینامیک قدرتمند خودروی rb19 و پاوریونیت قدرتمند هوندا بر میگردند.

بنابراین همانطور که تیم ردبول اطلاع داده است، آنها در این آخر هفته یروزرسانی های گسترده ای را بر روی خودروی خود اعمال خواهند کرد و با توجه به هویت جدید پیست، بعید است که تیمی بتواند در شرایط عادی ردبول و رانندگانش را شکست دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *