مرداد ۴, ۱۴۰۳

توتو ولف مدیر مرسدس:اگر قوانین جدید باعث کند شدن ردبول شوند،بسیار خوب خواهد بود!

توتو ولف، مدیر مرسدس گفته است که اتفاق بسیار خوبی خواهد بود اگر قوانین جدید ممنوعیت بال های انعطاف پذیر از سرعت ردبول بکاهند. اما در مورد  رخ دادن این اتفاق تردید دارد.

فیا اقدامات جدیدی را برای گرندپری این هفته سنگاپور معرفی می کند که هدف آن متوقف کردن تیم هایی است که با استفاده از ترفند های مختلفی که بر خلاف قانون کلی هستند عملکرد خود را بهبود بخشیده اند.

در حالی که مشخص نیست این تغییرات بر روی هر تیم چقدر تاثیر میگذارد، بنظر نمی رسد که تغییراتی در میان تیم های پیشرو و بالای جدول ایجاد شود.

در میان قوانینی که آستون مارتین مجبور به عقب‌نشینی در برخی از انعطاف‌پذیری بال‌های  خود شده بود، ولف مشتاق است ببیند تأثیر قوانین جدید چه خواهد بود.

 مدیر مرسدس  از بال جلوی آستون مارتین میگوید

ولف در مصاحبه با نشریه Autosport.com گفت:

“فکر می کنم که با رویکرد آستون مارتین دیدید که آنها با انعطاف کمتر بال خود یک گام به عقب برداشتند، اما من جزئیات را نمی دانم. پس باید صبر کنیم و ببینیم.”

“من نمی‌دانم چه تیمی نسبت به دیگران از قوانین جدید سود خواهد برد، اما اگر ردبول ناگهان نیم ثانیه کندتر شود. این خوب خواهد بود، اما من فکر نمی‌کنم اینطور باشد.”

نیکلاس تومبازیس، مدیر بخش خودروی های تک سرنشین فیا، انتظار ندارد تأثیر زیادی بر نظم رقابتی داشته باشد.

“فکر نمی‌کنم شاهد تغییرات بزرگ باشیم. در مقایسه با سایر مداخلات انجام شده در گذشته، من انتظار انقلابی در عملکرد تیم ها را ندارم. این مداخلات آنچنان پر اهمیت نیستند و به همین دلیل، تیم ها فریاد نمی زنند و تغییرات را به خوبی پذیرفته اند.”

همچنین دیو رابسون، رئیس عملکرد خودروی ویلیامز، گفت که مقیاس قوانین جدید فیا احتمالاً باعث تاثیر گذاری بر روی همه تیم‌ها می‌شود، و او امیدوار است که این قوانین تاثیر بسیاری بر تیم های سریعتر داشته باشد.

مرسدس انتظار دارد که قوانین ردبول را کنند

او توضیح داد:

“من فکر می کنم قوانینی که اخیرا وضع میشوند، به وضوح چیزهای کاملاً خاصی را هدف قرار می دهند که فیا تشخیص داده است، بنابراین باید بر برخی تیم تأثیر بگذارد.”

“در مجموع ما فکر نمی کنیم که این موضوع خیلی روی ما تأثیر بگذارد. کارهای کوچکی وجود دارد که باید بر خودروی های خود انجام دهیم، اما از سمت قوانین جدید موضوعی ما را تهدید نخواهد کرد. بنابراین بله، امیدواریم این کار باعث کندی برخی تیم ها شود.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *