مرداد ۳, ۱۴۰۳

تغییرات پیست سنگاپور به ترمز گیری و لاستیک ها کمک میکند. 

تیم ها توافق دارند که اگر چه میزان داون فورس ماشین ها در پیست سنگاپور بدون تغییر خواهد بود ، اما تنظیمات (ستاپ) ماشین ها متفاوت خواهد بود.

به دلیل ساخت و ساز ، چهار پیچ تقریبا 90 درجه ای به سمت انتهای پیست که ماشین را به یک تونل میبرد ، برای مسابقه امسال حذف شده است.

اکنون یک مسیر مستقیم جدید و طولانی تر ‌وجود دارد که قبلا به یک پیچ چپ و راست گرد منتهی میشد و به طور کلی ۲۰ پیچ در پیست وجود داشت اما اکنون ۱۶ پیچ وجود دارد.

این تغییرات علاوه بر ایجاد یک دور سریع تر ، میزان ترمز گیری را کاهش میدهد و همچنین به رانندگان کمک می‌کند تا لاستیک‌ها را در یک دور بیشتر و بهتر حفظ کنند .

پیست مارینا بی سنگاپور

تام مک کالو ، مدیر اجرایی تیم استون مارتین در مصاحبه با رسانه موتور اسپرت گفت :

«من فکر می‌کنم نگهداری لاستیک ها بهتر میشوند ، زیرا مناطق ترمز گیری و لاستیک خوره کمتر شده است .

” اتفاقی که با حذف این قسمت می افتد این است که به لاستیک ها اجازه میدهد کمی خنک تر شوند ، و در چند پیچ آخر لاستیک خوره کمتر خواهد بود.

همچنین در هر صورت ، ماشین ها همچنان حداکثر میزان داون فورس را خواهند داشت ، و از این لحاظ تغییر زیادی نخواهند کرد .

رسانه موتور اسپرت در گفت و گو با دیو رابسون ، رئیس بخش عملکردی خودروی ویلیامز ، گفت اصلاحات پیست به خودرو ویلیامز آسیبی نمی رساند ، زیرا این ماشین در مسیرهای مستقیمی پرسرعت تر خواهد بود .

استبان اکون راننده فرانسوی تیم آلپین :

خبر اصلاح پیست ، بسیار عالی بود.
این کار باعث میشود در طول مسابقه سبقت های بیشتری را ببینیم .

امیدوارم سبقت که قبلا تقریباً غیرممکن بود ، اکنون ممکن شود . من مطمئن هستم که می‌توانیم به یکدیگر نزدیک‌تر شویم و این خیلی از چیزها را تغییر خواهد داد.

یک تغییر جانبی جالب در پیست زمان شروع دور و پایان آن را تغییر میدهد که به تیم‌ها فرصت کمتری برای چیدن و اجرا کردن استراتژی در موقعیت‌های خودروی ایمنی و خودرو ایمنی مجازی ( ورچوال سیفتی کار ) که در سنگاپور رایج است می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *