مرداد ۴, ۱۴۰۳

مکلارن رویکرد جسورانه ای را برای بروزرسانی های جدید خود انتخاب کرده است!

به گزارش Motorsport.com مکلارن یک فسلفه تهاجمی را برای سایدپاد های خود را به عنوان بخشی از بروزرسانی های بزرگی که در مسابقه بزرگ سنگاپور آورده است، هدف قرار داده است

تیم مستقر در ووکینگ تعداد قابل توجهی از اصلاحات را در خودروی MCL-60 خود برای مسابقه در پیست مارینا بی آورده است. زیرا تیم تلاش میکند تا عملکرد خود را در پیچ های کم سرعت افزایش دهد.

این تغییرات چندین بخش کلیدی خودرو را در بر می‌گیرد، اما واضح‌ترین آنها رویکرد جسورانه طراحی سایدپاد آن است که دارای یک کانال بسیار عمیق (واتر اسلاید) است.

تغییرات خودروی مکلارن

با تجدید نظر در شکل و اندازه ورودی سایدپاد ها، مکلارن توانسته است حفره عمیقی را در ناحیه سایبان فوقانی ایجاد کند تا به عملمرد آیرودینامیکی خودرو بیفزاید.

تغییرات در سایدپاد، همراه با یک کاور موتور اصلاح شده است که هدف آن هدایت بهتر جریان هوا برای کمک به کف خودرو برای تولید نیروی رو به پایین بیشتر در قسمت انتهای خودرو است.

همچنین کف خودرو شامل انواع قسمت های فنس های فلور، لبه ها و دیفیوزر نیز بروزرسانی شده اند تا به پایداری هرچه بیشتر خودرو کمک کنند.

مک لارن همچنین روی دیگر بخش‌های کلیدی خودرو کار کرده است، که شامل هندسه جدید بال های عقب و جلو، قطعات آیرودینامیکی جدید در اطراف Halo (محافظ راننده) و حالت جدید بیم وینگ بوده است.

خودروی مکلارن

MCL-60 همچنین دارای یک بروزرسانی در سیستم تعلیق عقب خود بوده است تا همراه با ورودی هوای بزرگتر داکت های ترمز به خوبی هماهنگ، و عمل کنند

لازم به ذکر است که بروزرسانی ها تنها بر روی خودروی لندو نوریس قرار خواهند گرفت. در حالی که اسکار پیاستری فعلاً فقط برخی از قطعات را دریافت خواهد کرد. اما در مسابقه هفته آینده در ژاپن قطعات باقیمانده نیز بر روی خودروی او قرار خواهند گرفت.

نوریس در مورد تغییرات گفت که تمرکز برای این تغییرات بر روی بالا بردن عملکرد در پیچ هایی با سرعت کم بوده است که تا اینجای فصل یک ضعف ماشین در این قسمت داشته اند

“احتمالاً از اتریش، این چیزی است که ما معتقدیم از آن زمان به نوعی به ما کمک می کند تا به جلو برویم.”

بال جلو خودروی مکلارن

بدیهی است که ما هنوز آن را در پیست های مختلف اجرا نکرده‌ایم و بنابراین نمی‌خواهیم زیاد درباره آنها صحبت کنیم تا زمانی که آن ها به درستی کار کنند، اما این گام خوبی است.

“تیم سخت کار کرده است تا این ارتقا ها را بر روی یکی از ماشین ها بیاورد، و سپس بقیه را در ژاپن نیز خواهیم داشت. بنابراین، قطعا این دو آخر هفته برای ما هیجان انگیز خواهند بود.”

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *