مرداد ۳, ۱۴۰۳

لکلرک:تغییرات ماشین بیشتر به سبک رانندگی ساینز است .

چارلز لکلرک در گرندپری سنگاپور 2023

چارلز لکلرک فرم پیشرفت ماشین فراری را مدیون عیب یابی بزرگ در جایزه بزرگ هلند می داند ، اما قبول دارد که تغییرات خودرو اکنون به نفع سبک رانندگی کارلوس ساینز است.

ساینز به رکورد پیروزی های ردبول و مکس ورستپن در سنگاپور پایان داد ، در حالی که پیت استاپ کند آخر هفته گذشته باعث شد لکلرک چهارم شود.

در حالی که پیست پر دست انداز خیابان مارینا بی و کرب های آن که باعث افزایش ارتفاع در رانندگی شد به این معنی است که تصور می شود افت ردبول موقتی است ، همچنین به نظر می رسد فراری گامی رو به جلو برداشته است.

لکلرک معتقد است که جایزه هلند در ماه آگوست ( مرداد ) برای تست‌ کردن بروزرسانی گسترده ، دلیل این پیشرفت است .

او گفت :

“من واقعا امیدوارم که این عملکرد در سوزوکا تکرار شود و مشتاقانه منتظر دیدن آن هستم . اگر ما در سوزکا خوب باشیم ، نشانه واقعا خوبی برای آینده است.

در زندورت ، ما تست های زیادی انجام دادیم . در مونزا ، میخواستیم دوباره آن تست ها و درک ما از ماشین را عملی کنیم.

با این اوصاف ، سنگاپور از لحاظ تاریخی مسیر بسیار خوبی برای ما بوده است، بنابراین باید یک مسابقه دیگر منتظر بمانیم تا ببینیم آیا به طور مداوم خوب هستیم و یک گام واقعا خوب و رو به جلو انجام داده‌ ایم یا اینکه این عملکرد خوب فقط در یک مسابقه است.

جشن پیروزی گارلوس ساینز در مسابقه سنگاپور 2023

تیم فراری پس از مسابقه سنگاپور

فراری یک بخش ارتقا یافته را در میامی به عنوان بخشی از مسیر توسعه معرفی کرد که برای قابل پیش بینی تر کردن خودرو طراحی شده بود.

اما لکلرک بر این باور است که تیم مجبور بوده است بیشتر بر روی تنظیمات (ستاپ) تکیه کند تا مشکلات را حل کند.

این باعث شده است که او برای مسابقه با هم تیمی خود یعنی ساینز دچار مشکل شود. مثلا در موناکو مشکل بیش فرمانی وجود داشت زیرا ماشین خیلی سریع بود.

لکلرک توضیح داد:

داشتن کارلوس در این فرم بسیار خوب است ، زیرا من را تشویق میکند تا سبک رانندگی خود را کمی بیشتر درک کنم و آن را بهتر کنم و سعی کنم سبک رانندگی خود را با خودرو تطبیق دهم.

من در حال حاضر با ماشین کاملاً راحت نیستم کمی مشکل کم فرمانی وجود دارد و برای رانندگی در اطراف محدوده و اطراف پیست مشکل دارم .

به دلیل غیرقابل پیش بینی بودن ماشین ، نمی توانم بیش فرمانی را که می خواهم داشته باشم.

کمی کار های مهم برای انجام دادن وجود دارد ، اما قبل از هر چیز این فوق العاده است که می بینیم رقابت بیشتر شده. حالا این به من بستگی دارد که تلاش کنم و بهتر شوم.

ما این خودروی غیرقابل پیش بینی را داریم و دلیل این غیرقابل پیش بینی بودن باید تلاش کنیم یک عملکرد مطمئن و ثابت داشته باشیم.

ما نمیتوانیم خیلی به انتهای ماشین فشار بیاریم ، زیرا وقتی که یک ضربه محکم و ناگهانی به ماشین وارد شود ، کنترل ماشین را از دست می دهیم و کنترل آن بسیار سخت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *