مرداد ۳, ۱۴۰۳

هاس تحت تاثیر عملکرد اولیور برمن در مکزیک

اولیور برمن در تمرین اول گرندپری مکزیک 2023

مدیر مهندسی هاس، آیاو کوماتسو می گوید اولیور برمن راننده جوان، در اولین تجربه خود با ماشین فرمول یک، عملکرد خوبی داشت و اشتباهی در طول تمرین مرتکب نشد.

او تمرین را در جایگاه پانزدهم و با فاصله ای حدودا چهار دهمی از هم تیمی خود ، نیکو هالکنبرگ، که دویستمین جایزه بزرگ خود را در مکزیک تجربه می کند ، به پایان رساند.

کوماتسو گفت:
فکر نمی کنم بشود از عملکرد او ایرادی گرفت. او واقعا خوب کار کرد. از همان ابتدا برای آماده سازی جلسه تمرینی، او بسیار حرفه ای بود.

تمام حرکات او در طول این مدت، بی نقص بود و تمامی وظایف و کارهایی را که برای جمع آوری دیتا و اطلاعات به او داده بودیم، به طور کامل انجام داد.

او هیچ قدم اشتباهی بر نداشت. او در دور سریع خود عملکرد خوبی داشت و اختلاف کمی با نیکو داشت ، البته دور نیکو هم عالی نبود. بنابراین نمی شود به طور دقیق در این باره صحبت کرد.

اما از نظر برخورد ، روابط و تعامل بسیار خوبی با مهندسانش داشت. واقعا از رفتار و عملکرد او تحت تاثیر قرار گرفتم.

صادقانه بگویم، نمی شود از او در طول مدت آماده سازی برای تمرین اول، ایرادی گرفت. مدیریت و برنامه ریزی او به همراه تیم عالی بود.

اولیور برمن در تمرین اول گرندپری مکزیک 2023
اولیور برمن در تمرین اول گرندپری مکزیک 2023

کوماتسو در جواب به این سوال که آیا این راننده جوان 18 ساله(اولیور برمن) از انتظارات بالاتر رفته است یا خیر، کوماتسو گفت که برمن این کار را کرده است.

او گفت:
به نظرم نمی شود از او انتظار بهتری داشته باشید . او صد در صد بیش از انتظار و پیش بینی من عمل کرد.

نه اینکه این گونه باشد که توقع من کم است، اما او خیلی حرفه ای بود و هیچگونه اشتباهی نکرد. روابط او با تیم فوق العاده بود و بازخورد های خوبی از او به عمل آمد . من دلیلی برای ایرادگیری از او ندارم. بنابراین، واقعا یک عملکرد چشمگیر از او در تمرین اول دیدیم.

هاس در گذشته نیز رانندگان تازه کار و جوان زیادی همچون چارلز لکلرک را به فرمول یک معرفی کرده است.

کوماتسو در پاسخ به اینکه که برمن را چگونه مقایسه و ارزیابی می کند ، گفت:

من فکر می کنم مقایسه او به طور مستقیم کمی سخت است. اما صادقانه بگویم ، اگر فقط تمرین را در نظر بگیریم، او واقعا عالی بود . واقعا واقعا عالی . واقعا نمی توانم از او ایرادی بگیرم.

ما یک جلسه تمرینی دیگر نیز برای او در جایزه بزرگ ابوظبی در نظر گرفته ایم و واقعا مشتاقانه منتظر آن هستیم. امیدوارم در فصل آینده جلسات بیشتری برای رانندگان جوان در نظر گرفته شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *