مرداد ۶, ۱۴۰۳

توتو ولف: برای اولین بار در دو سال گذشته خودروی مرسدس در شبیه ساز حس یک خودروی واقعی را می دهد!

توتو ولف، رئیس تیم فرمول یک مرسدس بنز گزارش‌ های تیم خود را از سیستم شبیه‌ساز خودرو را فاش کرده است. او می گوید برای اولین بار پس از دو سال متوالی و سخت خودروی مرسدس در شبیه ساز مانند یک خودری فرمول یک واقعی عمل می کند.

مرسدس توتو ولف در فصل 2023 مفهوم شکست خورده فصل 2022 خود را تکرار کرد و با آن ادامه داد، که این تصمیم غلط باعث شد تا تیم آلمانی برای کم کردن فاصله با رقیب اصلی خود یعنی ردبول برای دومین سال متوالی ناتوان ماند.

البته گفتنی است که مرسدس با یک ارتقا تک رتبه ای از مقام سومی سازندگان در فصل 2022 با شکست دادن فراری در فصل 2023 مقام نایب قهرمانی فصل را از آن خود ساخت.

توتو ولف از مرسدس آینده می گوید

ساختار جدید تیم طراحی تحت مدیریت جیمز آلیسون، مدیر فنی جدید مرسدس، که پس از مایک الیوت به این پست بازگشت، در حال طراحی یک خودروی کاملا متفاوت و جدید برای فصل جدید است.

ولف در گفتگو با نشریه motorsport.com، گزارش‌های اولیه مثبتی از راننده شبیه‌ساز مرسدس، آنتونی دیویدسون به اشتراک گذاشته است که نشان می‌دهد این خودرو نسبت به خودرو های پیشین دردسرساز خود که غیرقابل پیش‌بینی و رانندگی برای رانندگان بودند، احساس بسیار بهتری را به اشتراک می گذارد.

او توضیح می دهد:

“با خودرو در شبیه ساز و در پیست ملبورن کار کردیم و اینجا بود که حس فوق العاده ای دریافت کردیم. این حس یک خودروی فرمول یک واقعی بود. بدیهی است که من دوست دارم این موضوع با پیست مرتبط باشد اما در دو سال گذشته شاهد بوده ایم که همیشه اینطور نبوده است.”

توتو ولف تیم پیت را ارتقا میدهد

ولف که مدت های قبل هدف اصلی تیم خود را مشخص کرده امسال نیز با تاکید بر این مورد اصرار دارد تا هرچه زودتر به یکه تاز فعلی فرمول یک یعنی ردبول برسند هرچند که او این کار را برای هر تیمی به فتح کردن قله اورست تشبیه می کند.

اما او می‌گوید که تیم مدیون همیلتون و راسل است که هر دو در تابستان گذشته قراردادشان را تا سال 2025 تمدید کردند و به تیم برای ارتقای خودرو کمک کردند و امیدشان را حفظ کردند

وی در این باره افزود: “همیشه باور داشته باشید که این امکان پذیر است. هیچگاه نا امید شوید شما نمی توانید فصل را با نگرش این امکان پذیر نیست شروع کنید زیرا در واقع اشتباه بزرگی مرتکب شده اید.

ما سال گذشته با مکلارن دیدیم که آنها با یک ارتقاء چه قدم بزرگی برداشتند. ما قراردادی دو ساله با لوئیس امضا کردیم و مدیون او، جورج و تمام تیم هستیم که به پیشرفت خود در فصول آینده توجه کامل داشته باشیم.

توتو ولف مدیر مرسدس

ولف توضیح داد که مرسدس در حال برداشتن گام‌هایی بزرگ در زمینه‌های دیگر نیز هست، از جمله پیت استاپ‌ها، پس از دیدن عملکرد تیم هایی مانند ردبول و مکلارن است که با عملکرد سریع خود به تیم کمک می کنند. او بر این موضوع تاکید داشت که عملکرد تیم پیت استاپ مرسدس در فصل آینده بسیار متفاوت خواهد بود

او افزود: “ما آنها را 180 درجه تغییر خواهیم داد. در فصول آینده عملکرد بسیار متفاوتی در این زمینه خواهیم داشت.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *