مرداد ۶, ۱۴۰۳

جیمز آلیسون : یکه تازی ردبول مانع رقابت و تلاش دیگر تیم ها برای رسیدن به قهرمانی نمی شود!

جیمز آلیسون، مدیر فنی تیم فرمول یک مرسدس می‌گوید شکست خوردن از ردبول دلیلی بر دست بر روی دست گذاشتن و تلاش نکردن نیست و او باور دارد که تیم ها می توانند خود را به ردبول برسانند و با آن رقابت کنند.

جیمز آلیسون که سال گذشته به عنوان مدیر بخش فنی به همراه مایک الیوت برای تقویت مرسدس و بازگرداندن آن به جایگاه اول منصوب شد. اگرچه تیم آلمانی نتوانست جلوی ردبول را بگیرد و کار خاصی در طول فصل گذشته انجام دهد. اما آلیسون در گفته های اخیر خود اظهار داشته است که از کار کردن با تیم لذت می برد و پیشرفت های بسیاری برای تیم به ارمغان آمده است.

آلیسون در مصاحبه با نشریه موتور اسپورت با اشاره به اینکه خود او و تیمش این دوران یکه تازی را سپری کرده اند، گفت:

“شما و بسیاری از تماشاگران می‌گویید که این اتفاق جالبی نیست، اما در واقع برای تیم ها بسیار سرگرم‌کننده است. مسلما این به اندازه برنده و قهرمان شدن سرگرم کننده نیست، و این قطعاً درست است، اما باید به نوعی عاشق کل ورزش باشید. تا بپذیرید که کار های بسیاری برای انجام دادن وجود دارند و دست از تلاش بر ندارید.”

جیمز آلیسون مرسدس را ارتقا می دهد.

آلیسون می‌گوید همانطور که ردبول هرگز تسلیم نشد و برنامه‌هایی را برای تقویت خود در زمانی که مرسدس تسلط داشت، در نظر گرفت، در حال حاضر نیز مرسدس باید به فکر تقویت و ریکاوری خود باشد.

این صحبت آلیسون اشاره به روند تیم ردبول پس از فصل 2013 و تغییر قوانین فصل 2014 بود که ردبول فصل به فصل با ارتقا دادن خودروی خود به موفقیت های روز افزونی دست یافت و از فصل 2022 تا کنون به یکه تازی خود ادامه می دهد که به نظر او در واقع ردبول در حال برداشت محصولی است که مدت ها از آن نگهداری کرده است.

او ادامه داد: “من فکر می کنم یکی از چیزهایی که در مورد عملکرد فعلی ردبول قابل تحسین است، این است که آنها در یک دوره بسیار طولانی به وظیفه خود پایبند بوده و به آن ایمان داشتند.”

“آنها اکنون از ثمرات آن کار خوب لذت می برند. تا زمانی که تیم به طور جمعی مطمئن باشد که حرکات درستی را انجام می دهد تا بتواند خود را به عنوان نیرویی واحد و قدرتمند پیشتاز نگه دارد، این برای آنها بزرگترین لذت ممکن است.

آلیسون اعتراف می کند که پیشرفت در فرمول یک هرگز ساده نیست، اما تا زمانی که روند پیشرفت بلندمدت صعودی باشد، دلایلی برای قهرمان شدن و پیروزی وجود دارد.

جیمز آلیسون درباره یکه تازی ردبول مطمئن نیست

او گفت: “همیشه باید یک روحیه وجود داشته باشد تا روحیه خود را بالا ببرید، مشکلی وجود ندارد تا کمی توسط پیشتازان مسابقه آزار داده شوید تا بدانید کجا هستید و اگر ایرادی به کارتان وارد است آن را سریعا برطرف کنید. امیدوارم که این سفر برای تیم ما صعودی و مطمئن باشد.”

“بدیهی است که این خود تیم ها هستند که آینده خود را می سازند. و این بیانگر این است که پیشرفت و یکه تازی فعلی ردبول هیچ ضربه ای به پیشرفت هیچ تیمی وارد نمی کند و این واضح است که اگر کار درست را انجام دهید به راحتی می توانید با آنها رقابت کنید و آنها را به راحتی شکست دهید.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *