اردیبهشت ۲۸, ۱۴۰۳

گونتر اشتاینر علیه تیم هاس به دادگاه شکایت کرده است

گونتر اشتاینر علیه تیم سابق خود هاس، به دلیل پولی که به گفته خودش بدهکار است و همچنین استفاده از شباهت خود در مطالب تبلیغاتی، اقدام دادگاهی کرده است.

در اسناد دادگاهی که در مکلنبورگ، در کارولینای شمالی تحویل داده شده است، اشتاینر ادعا کرده است که تیم هاس کمیسیون هایی که در طول چندین سال به او بدهکار بوده است را پرداخت نکرده، که این نقض توافقنامه کاری بین او و تیم هاس است.

علاوه بر این، او ادعا می کند که پس از تمدید نشدن قرارداد گونتر اشتاینر، هاس همچنان به فروش کالاهایی با نام و تصویر او و همچنین استفاده از او در وب سایت رسمی خود ادامه می دهد.

او می‌گوید که این کار بدون مجوز او صورت می گیرد، و همچنین حق امتیازی که او می‌ گوید به او تعلق دارد، پرداخت نمی‌ شود.

در اسناد دادگاه، اشاره شده است که گونتر اشتاینر ادعا می کند که باید برای کمیسیون هایی که در سال های ٢٠٢١، ٢٠٢٢ و ٢٠٢٣ به او تعلق می گرفت و تحت پوشش آخرین قرارداد کاری او بود، باید پرداخت می شد.

در اسناد دادگاه آمده است :

تیم هاس تصمیم گرفت قرارداد آقای اشتاینر را تمدید نکند. این حق آنها است. اما هاس کاری را انجام داده است که حق انجام آن را ندارد و از پرداخت بدهی آقای اشتاینر بر اساس قرارداد خودداری کرده است.

اما پس از سال‌ ها مزایای شهرت، تجربه و ارتباطات عمیق آقای اشتاینر در ورزش، هاس نمی‌تواند مزایایی را که آقای اشتاینر داشته، دریغ کند.

اسناد دادگاه جزئیات کمیسیون هایی را که اشتاینر می گوید به او بدهکار است را نشان نداده، اما آنها می توانند به معاملات اسپانسری که او به تیم آورده است مرتبط باشند.

علاوه بر این، اشتاینر معتقد است هاس در ادامه استفاده از تصویر و برند او به درستی عمل نکرده است.

در سند دادگاه آمده است که هاس از حضور گونتر اشتاینر در سریال بران تا بمانی نتفلیکس (درایو تو سروایو) سود زیادی به دست آورده ، جایی که او به یکی از محبوب ترین چهره های آن تبدیل شده.

در این بیانیه آمده است : تیم هاس مکررا در این مجموعه نمایش داده می‌ شد و حضور آقای اشتاینر در این برنامه طرفداران بیشتری را به سم سمت تیم هاس می کشاند.

اشتاینر ادعا می کند که هاس به سود بردن از برند و تصویر او ادامه داده است، طبق گفته او هاس مجاز به انجام این کار نیست زیرا قرارداد آنها فسخ شده.

همچنین در اسناد دادگاه آمده است : تیم هاس حق استفاده از نام، تصویر و شباهت آقای اشتاینر یا سوء استفاده از آنها را در هر شکل رسانه ای پس از اتمام قرارداد ندارد.

هاس به دلیل استفاده غیرمجاز از نام، تصویر و شباهت آقای اشتاینر غرامتی نداده است.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *