مرداد ۳, ۱۴۰۳

آندریا استلا، مدیر مکلارن معتقد است تیمش برای به چالش کشیدن ردبول به یک بسته بروزرسانی دیگر نیاز دارد

آندریا استلا، رئیس تیم مکلارن می گوید که تیمش پس از پیروزی در مسابقه جایزه بزرگ میامی، به بسته ارتقاء دیگری نیاز دارد تا به طور مداوم بتواند ردبول را به چالش بکشد.

لندو نوریس اولین برد خود را در میامی به دست آورد، زیرا مکلارن بسته ارتقاء ده قسمتی قابل توجهی را عرضه کرد.
در حالی که مکس ورستپن، راننده یکه تاز ردبول، با آسیبیی که به کف خودرو اش رسیده بود دست و پنجه نرم می کرد، نوریس یک پیت استاپ رایگان و بی دردسر انجام داد زیرا تا زمانی که خودروی ایمنی به پیست آمد هنوز برای تعویض لاستیک های خود اقدام نکرده بود.

پیروزی مکلارن در میامی

اما حتی قبل از خودروی ایمنی نوریس بر روی لاستیک های مدیوم سرعت بسیار بالایی داشت و در شروع مجدد پس از خودروی ایمنی به راحتی برتری خود را حفظ کرد و از ورستپن و ردبول دور شد و با فاصله هشت ثانیه‌ای پیروز شد.

مرد هلندی یعنی مکس ورستپن اعتراف کرد که سرعت مک‌لارن دیوانه‌کننده به نظر می‌رسید.
اسکار پیاستری هم تیمی نوریس نیز قبل از برخورد با کارلوس ساینز، سریع بود، در خودرویی که بر خلاف هم تیمی اش از تمامی بروزرسانی ها برخوردار نبود.

در حالی که پس از پیروزی نوریس، احساسات در مکلارن به اوج خود رسید، استلا گفت که او چندان مطمئن نیست که نتیجه میامی نشان دهنده ضعف ردبول در مسابقات آینده باشد.

استلا  در مصاحبه با motorsport گفت: “بله، ما ماشین را بهبود دادیم. ما از اعداد و ارقام می دانیم که چقدر آن را بهبود بخشیده ایم، شما باید آن را در بلند مدت بررسی کنید. برای ردبول، این مسابقه کمی سخت بود. آیا سرعتی که ما شاهد آن بودیم نشان دهنده مسابقات آینده است؟ من قصد ندارم امضای خود را روی این بیانیه بگذارم و آن را باور کنم.”

مکلارن پیروز میامی است

“در ژاپن، ما در تعیین خط با ردبول شش دهم فاصله داشتیم. در چین اما چند دهم کمتر فاصله داشتیم، بنابراین تصور اینکه آنچه در اینجا دیده‌ایم تصویر به‌روز شده رقابتی بودن مسابقات است، کاملاً غیر واقعی است. من فکر می کنم اینجا جایی بود که ردبول نتوانست بیشترین استفاده را از پکیج خود ببرد.”

با توجه به اینکه اسکار پیاستری نیز بروزرسانی ها را به طور کامل را در ایمولا دریافت خواهد کرد، استلا می گوید که موفقیت تیم میامی باید به عنوان نشانه ای تلقی شود که کار در کارخانه در حال نتیجه دادن است.
این تیم اکنون شروع به جمع آوری بسته ارتقاء بعدی خود برای اواخر سال جاری می کند، که استلا معتقد است برای ایجاد یک چالش مداوم برای ردبول ضروری است.

او افزود: “ما این را به فال نیک می‌گیریم،و این تشویق را می‌پذیریم. اما من مطمئنم که با یک بسته خوب دیگر می توان ردبول را به چالش کشید.”

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *