مرداد ۳, ۱۴۰۳

کریستین هورنر: ردبول باید به روند موفقیت آمیز خود تا حد ممکن ادامه دهد!

کریستین هورنر امیدوار است که ردبول بتواند تا زمانی که ممکن است به روند موفقیت آمیز خود در فصل 2023 ادامه دهد. او معتقد است که پس از شکسته شدن نوار پیروزی آنها در گرندپری سنگاپور که آن را اجتناب ناپذیر خوانده است ردبول باید دوباره به روند موفقیت آمیز و یکه تازی خود ادامه دهد.

ردبول در گرندپری ژاپن به ششمین مقام قهرمانی خود در فرمول یک دست یافت، مقامی که تیم مستقر در میلتون کینز را بیش از پیش برای رسیدن به رکورد های بزرگ فرمول یک در کتاب ها نزدیک میکند.

اما هورنر، مدیر تیم در مصاحبه با Motorsport.com که پس از نتیجه نه چندان خوب در سنگاپور و پاره شدن نوار پیروزی های متوالی آنها، ردبول باید دوباره به روند خوب خود ادامه دهد و فشار را افزایش دهد. زیرا او معتقد است که این فرصت ها بسیار نادر و شانس تکرار شدن آنها بسیار کم خواهند بود.

ششمین قهرمانی ردبول

او گفت: “فکر می‌کنم تکرار یک فصل مانند این بسیار دشوار خواهد بود. بنابراین، این فصل یک فرصت طلایی برای تیم است.”

“من فکر می کنم انجام بهتر از آنچه که اکنون انجام می دهیم تقریبا غیر ممکن است. زیرا ما عملکرد بسیار خوبی از خود به جا گذاشته ایم. بنابراین، فکر می کنم ما سوار بر یک موج هستیم و می خواهیم سعی کنیم تا زمانی که می توانیم روی آن موج سوار باشیم.”

“اما فرمول یک تجارت سریع است. شما می بینید که تیم ها با چه سرعتی پیشرفت می کنند. بنابراین، اگر کاری وجود دارد که ما آن را انجام ندادیم باید برای آن تلاش کنیم و برای گشودن مرز های جدید تلاش کنیم.”

هورنر همچنین به اعضای تیم که چنین خودروی غالبی را تولید کردند، ادای احترام کرد، این خودرو تقریباً هیچ نقطه ضعفی از خود نشان نداد و به دوران سلطه گری مکس ورستپن کمک کرد.

وی افزود: “سال گذشته سال بسیار خوبی برای ما بود.”

 

“اما حفظ این شتاب، همراهی با چالش‌هایی که داشته‌ایم، گواهی بر همه مردان و زنان تیم است که خستگی‌ناپذیر برای تولید خودرویی به همان اندازه رقابتی ما تلاش کرده‌اند، که رانندگان و به‌ ویژه مکس توانسته از آن به خوبی استفاده کند.”

مکس ورستپن راننده ردبول

هورنر اذعان می‌کند که ردبول با وجود جریمه و محدودیت تست های آیرودینامیکی به دلیل نقض و عبور سقف بودجه د فصل 2021، در طول فصل بسیار با ثبات بوده است و درست در پشت سر آنها این دومین تیم سریع بوده است که هفته به هفته میان تیم های دیگر دست به دست می شود.

او افزود: “میدان پشت سر ما در حال حرکت است. یک هفته مک لارن، هفته بعد فراری و هفته بعد مرسدس. ما بر حدود 90 درصد از مسابقات کاملا مسلط بوده ایم و این با وجود محدودیت هایی که داشته ایم بسیار خوب است.”

“قوانین ثابت هستند، بنابراین ما همان موتور و گیربکس را داریم و تا حد زیادی شاسی مشابهی با سال گذشته داریم، بنابراین تغییرات بسیاری نداشته ایم. تیم کار بزرگی در توسعه موثر خودرو و کاهش وزن و حفظ این نوع عملکرد در سراسر مدارهای مختلف انجام داده است و من از آنها قدردانی میکنم.”

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *