مرداد ۳, ۱۴۰۳

مهندس مسابقه ای مکس ورستپن: از رقابت ردبول با دیگر تیم ها می ترسم!

جانپیر لامبیاسه مهندس مسابقه ای مکس ورستپن، می گوید بزرگترین ترسش زمانی است که ردبول با سایر تیم ها رقابت کند و تیم ردبول نتواند در هر مسابقه برنده شود. او در این مسابقه که با حضور اعضای تیم ردبول انجام می شود، در کنار مکس ورستپن حضور داشت.

تیم ردبول و مکس ورستپن در این چند فصل موفقیت ها و دست آورد های زیادی به دست آورده اند. تیم ردبول با قوانین جدید ماشین های فرمول یک به خوبی کنار آمد و در نتیجه، در کسب پیروزی و قهرمانی موفق شد. ورستپن فصل گذشته چند مسابقه مانده به پایان فصل عنوان قهرمانی را به دست آورد و تیم ردبول نیز توانست قهرمان شود .
در این فصل نیز با قدرت بیشتر، همین کار را انجام دادند .

مهندس مسابقه ای مکس ورستپن راننده ردبول

مکس ورستپن، با وجود رابطه صمیمی شان ، گاهی در آخر هفته ها با مهندس مسابقه ای خود بحث دارد. مانند آستین، که ورستپن از طریق رادیو فریاد میزد که هنگام ترمز گیری با من صحبت نکنید.

لامبیاسه در مصاحبه با Motorsport.com گفت:

از وقتی می ترسد که تیم ردبول با سایر تیم ها رقابت بیشتری داشته باشد و نتواند هر مسابقه پیروز شوند . درحال حاضر بردن در هر مسابقه ، حتی زمانی که مکس برنده می شود، ممکن است اوضاع کمی متشنج شود و می توان تصور کرد که اگر او همه مسابقه ها را برنده نشود، چه اتفاقی می افتد، او درحال حاضر که قهرمان شده، اگر مطمئن نباشد که قرار است برنده شود میبنید که با من چگونه رفتار میکند.

مکس ورستپن نیز از احتمال افزایش بحث و تنش میان او و مهندس اش در صورتی که ردبول نتواند پشت سر هم برنده شود ، خندید. اما او توضیح داد که هم او و هم مهندس اش هدفشان این است که در تمامی موارد به صورت فوق العاده و بی نقص عمل کنند.

مهندس مسابقه ای راننده ردبول

او گفت:
کار خودم را از 18 سالگی در این تیم شروع کردم. الان 26 ساله هستم و فکر می کنم به عنوان یک فرد، بسیار رشد کرده ام. وقتی به تصاویر و ویدئو هایی از چند مسابقه ابتدایی که با تیم ردبول انجام دادم را نگاه می‌ کنم، می‌ گویم وای خدا چقدر تفاوت.

مرد هلندی در تایید حرف های مهندس خود گفت :
به نظرم در رفتارم نیز رشد کردم ، فکر می‌ کنم بحث های من طبیعی است. وقتی در فصلی که سلطه کامل داریم گاهی که همه چیز خوب پیش نمیرود کمی ناراحت میشوم.
برای مهندس من نیز همینگونه است ، ما هنوز می‌ خواهیم برنده شویم و همه چیز را تا جایی که می‌ توانیم عالی انجام دهیم، حتی اگر همه چیز خوب پیش نرود.

مکس ورستپن در این فصل در 17 مسابقه برنده شده است و امیدوار است که سال را با برنده شدن در دو مسابقه پایانی نیز به پایان برساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *