مرداد ۳, ۱۴۰۳

دنیل ریکاردو بعد از بازگشتش به فرمولی یک دوباره متولد شد و انرژی گرفت

دنیل ریکاردو می‌گوید پس از بازگشت به فرمولی یک با آلفاتائوری پس از تعطیلات تابستانی، احساس تولد و انرژی دوباره می‌کند.

پس از فسخ قرارداد با مکلارن یک سال زودتر از موعد در پایان فصل گذشته، ریکاردو به عنوان یک راننده آزمایشی و ذخیره برای سال 2023 به ردبول پیوست و فرصت برای مسابقه دادن پس از تعطیلات تابستانی زمانی که نیک دورایس را کنار گذاشته شد به دست آمد.

بازگشت این راننده استرالیایی به دلیل آسیب دیدگی مچ دستش که نتیجه تمرین اول در زند وورت بود خوشایند نبود که در نهایت به قیمت از دست دادن پنج مسابقه برای او تمام شد. اما عملکرد عالی او در مکزیکو سیتی جایی که او در تایم گیری به مقام چهارم رسید و در مسابقه هفتم شد نشان از بازگشت به فرم ایده آل داشت.

ریکاردو در پاسخ به این سوال که آیا این مصدومیت بازگشت ایده آل او را خراب کرده است، گفت: بدیهی است که ای کاش هرگز این اتفاق نمی افتاد، واقعا ناراحت کننده و دردناک بود.

همچنان بازگشتم را یک اتفاق مثبت میدانم چون یک سال پیش نشسته بودم و می گفتم، آیا این می توانم دوباره مسابقه دهم؟

وقتی این را می گویم اغراق نمی کنم واقعا نمی دانستم. راستش فکر می کردم به شانسم مربوط است.

اما من الان اینجا هستم و همین مهم است، تمام تلاشم را خواهم کرد و اتفاقات گذشته را به دست فراموشی خواهم سپرد.

ریکاردو می‌گوید متوجه شده است که حتی اگر سوار ماشینی نباشد که بتواند برای پیروزی تلاش کند اما هنوز هم از راندن لذت میبرد.

او گفت: لذت و هیجان در ورزش نباید فقط مبتنی بر نتیجه باشد، من می دانم که یک دور یا مسابقه خوب چیست، و این به من کمک تا بهترین خود را انجام دهم.

فکر می‌کنم به جایی رسیده بودم که در آن زمان کاملاً خوشحال و راحت بودم که برای تیم رده دهم جدول رانندگی می‌کردم، اما بعد با خود گفتم که دیگر نمیخواهم با ماشینی که باید برای رده های پایین مسابقه دهم برگردم. اوایل بر رویم تاثیری نداشت اما به مرور بیشتر و بیشتر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *