مرداد ۴, ۱۴۰۳

کارلوس ساینز:احساس خوبی برای شروع فصل ندارم اما تمام تلاشم را میکنم

پس از اخبار هفته گذشته در مورد پیوستن همیلتون به فراری و جایگزینی همیلتون به عنوان هم تیمی چارلز لکلرک از فصل ٢٠٢۵ ، کارلوس ساینز نظرات خود را در این باره اعلام کرد.

ساینز در حال آماده شدن برای چهارمین فصل خود در فراری است و تا کنون پنج پول پوزیشن و دو پیروزی با این تیم را کسب کرده است. اما با خبر بزرگ مبنی بر حضور همیلتون در فراری ، برای ساینز به این معنی است که او در پایان سال از فراری جدا می شود و او مجبور به پیدا کردن تیمی دیگر برای رانندگی است.

پس از یک بیانیه اولیه و کوتاه در صفحه های مجازی او، ساینز در مصاحبه‌ ای با اسکای ایتالیا درباره تغییر راننده فراری صحبت کرد و از این موضوع شروع کرد که آیا از تصمیم آنها متعجب یا نا امید شده است‌ :

نه، من نا امید نشدم. با تجربه و آگاهی که از درون تیم فراری داشتم ، از قبل چندین چیز را می دانستم و با تیم برای تغییراتی که در آینده دارد ، آماده شدم.

این راننده اسپانیایی با تکرار این صحبت در بیانیه قبلی خود ادامه داد :

نمی خواهم به چیز دیگری فکر کنم و فقط به این فکر می کنیم که در این فصل تمام تلاشم را برای فراری بکنم.

ساینز که امسال ٣٠ ساله می شود، خود را جوانتر و با انگیزه تر از همیشه توصیف کرد زیرا او برای چالش جدید خود آماده می شود که همه تلاشش را برای فراری بکند و در عین حال روی آینده خود نیز برنامه ریزی کند.

مطمئنا این احساس خوبی برای شروع فصل نیست. اما لحظه‌ ای که در بحرین کلاهم را روی سر قرار می دهم و به پیست می‌ روم، تنها احساسی که دارم این است که می‌ خواهم بیشتر و سخت‌ تر تلاش کنم. همچنین با هدف کسب قهرمانی.

ساینز افزود :

من از ارزش خود به عنوان یک راننده آگاه هستم و به این خاطر وقتی به آینده ام فکر می کنم نگران نمی شوم. قطعا اتفاقات خوبی خواهد افتاد، اما در حال حاضر هدف من این است که بهترین عملکردم را برای فراری به نمایش بگذارم.

تیم فراری پس از انجام تغییرات نهایی روی ماشین فصل جدید خود ، آن را در روز ٢٣ بهمن رونمایی خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *