مرداد ۴, ۱۴۰۳

عذرخواهی یک استوارد از لوییس همیلتون!

لوییس همیلتون و نیکو روزبرگ

من به تو نیاز دارم که بری و از طرف من عذرخواهی کنی؛ وقتی یک استوارد فرمول یک می‌خواست از لوییس همیلتون عذرخواهی کند.

تیم مایر، استوارد سابق فیا اخیراً اتفاقی را به اشتراک گذاشت که احساس می کرد باید از لوییس همیلتون عذرخواهی کند. استوارد سابق در قسمت اخیر پادکست F1 Nation حضور داشت و آنها اتفاقات آخر هفته گذشته آستین را مرور می کردند. در طول مکالمه، مایر یک حادثه خاص را به یاد آورد که مربوط به لوییس همیلتون بود.

این اتفاق مربوط به مسابقات فرمول یک در اسپانیا مربوط به سال 2016 بود که در آن لوییس همیلتون در شروع مسابقه با نیکو روزبرگ برخورد کرد.این برخورد باعث شد هر دو راننده بلافاصله از مسابقه خارج شوند.مایر در مورد اتفاقی که پس از آن رخ داد گفت که لوییس و ران مدوز در اتاق استوارد ها بودند و در مورد این حادثه با یکدیگر صحبت می کردند.

برخورد لوییس همیلتون و نیکو روزبرگ در مسابقه اسپانیا 2016
برخورد لوییس همیلتون و نیکو روزبرگ در مسابقه اسپانیا 2016

لوییس همیلتون در حین بحث در مورد این موضوع این سوال را مطرح کرد که چه کاری می‌توانست برای جلوگیری از برخورد انجام دهد.توضیحات تیم مایر باعث عصبانیت لوییس شد و او از اتاق بیرون رفت.اکنون مایر احساس می‌کند که توضیحی که برای جلوگیری از برخورد داده است یک بی احترامی شدید برای قهرمان ۷ دوره جهان است و بعد از آن به ران مدوز گفته بود که از طرف او [تیم مایر] از لوییس عذرخواهی کند.

بزرگترین اشتباه من به عنوان استوارد در سال 2016 جایزه بزرگ اسپانیا بود، همیلتون و روزبرگ در شروع مسابقه با یکدیگر تصادف کردند، هر دو راننده از مسابقه خارج شدند، تصمیم گرفتیم بعد از پایان مسابقه آن برخورد را بررسی کنیم و در پایان جلسه نتیجه این شد که هیچ اقدامی نداشته باشیم.اما لوئیس آن لحظه به من گفت:

خب من چه کاری میتوانستم که انجام بدم؟
به عنوان استوارد کسی که هرگز اتومبیل فرمول یک نرانده بود، شروع کردم به او بگویم که باید چه کاری را انجام میداد.

او بلند شد،کمی عصبانی بود و در را به هم کوبید و بیرون رفت.بیچاره ران مدوز، مدیر تیمش کاملاً سفید شد و گفت: واقعا متاسفم من او را دوباره بر می گردانم تا عذرخواهی کند.

من به ران مدوز گفتم: در واقع باید از طرف من بروی و از او عذرخواهی کنی، زیرا این کار من احمقانه بود.شاید به عنوان یک استوارد احمقانه نباشد اما موضوع یک مسئله شخصی است.

اتفاقی که بین لوییس همیلتون و نیکو روزبرگ در گرندپری اسپانیا در سال 2016 افتاد :

تصادفی که بسیار بدنام است بین دو راننده مرسدس رخ داد.نیکو روزبرگ در هفت مسابقه قبل پیروز شده بود و پا به بارسلونا گذاشته و لوییس همیلتون در پشت او بود. لوییس همیلتون مسابقه جایگاه اول شروع کرد و رزبرگ دقیقا پشت سرش.

در پیچ اول بود که رزبرگ توانست همیلتون را پشت سر بگذارد سپس با تنظیمات مود موتور با مشکل مواجه شد.این بدین معنی بود که لوییس همیلتون می‌توانست از هم تیمی خود عبور کند.زمانی که روزبرگ برای دفاع از خود اقدام کرد، باعث شد لوییس را روی چمن قرار دهد، او کنترل را از دست داد و با هم تیمی‌اش برخورد کرد.در حالی که هر دو راننده مرسدس از مسابقه خارج شدند، این مکس ورستپن بود که اولین برد خود را در فرمول یک تجربه کرد.

لحظه اولین پیروزی مکس ورستپن در فرمول یک
لحظه اولین پیروزی مکس ورستپن در فرمول یک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *