مرداد ۶, ۱۴۰۳

رسمی:تیم آلفاتائوری به Visa cash app تغییر نام داد.

تیم سابق فرمول یک آلفاتائوری به طور رسمی عنوان خود را به Visa Cash App تغییر داد،همچنین این تیم خودروی فصل 2024 خود را در یک رویداد مخصوص در لاس وگاس آمریکا در تاریخ 8 فوریه معرفی خواهد کرد.

اگرچه در اطلاعیه رسمی امروز ذکر نشده است، اما این تیم از نام مخفف VCARB نیز استفاده خواهد کرد. همانطور که هفته گذشته مشخص شد، نام پیشنهادی ریسینگ بولز (Racing Bulls) که بیشترین احتمال استفاده را برای عنوان اصلی تیم داشت، کنار گذاشته شده است.

ویزا اولین اسپانسر جهانی هر دو تیم تحت مالکیت ردبول است و بنابراین لوگوی آن بر روی خودروی RB20 ردبول مکس ورستپن و سرجیو پرز نیز ظاهر خواهد شد.

این قرارداد نشان‌دهنده قرارداد اولین حمایت مالی جدید ویزا به مدت 15 سال است، در حالی که Cash App قبلاً با ردبول مشارکت داشت که از سال 2021 آغاز شد. این تیم ایتالیایی که پیش از این با نام های میناردی و تورو روسو شناخته می شد، پس از پایان قرارداد اسپانسرینگ خود با این شرکت پوشاک آلفاتائوری، پس از چهارسال این عنوان را کنار گذاشت.

آلفاتائوری نام خود را به Visa Cash App تغییر می دهد.

اعلامیه امروز فقط نام جدید، اسپانسر های اصلی و لوگو را نشان می‌دهد و رویداد ماه آینده در لاس وگاس شاهد رونمایی از لباس‌ها و پارامتر های جدید و خودرو خواهند بود

پیتر بائر، مدیرعامل این شرکت گفت: افشای هویت جدید و رونمایی از شرکای جدید در مرحله بعدی یک داستان فوق العاده است

“این تیم در حال ورود به دوره جدیدی از مسابقات است، و به ریشه‌های خود به‌عنوان کانونی برای استعدادها وفادار می‌ماند، اما اکنون با تمرکز بیشتر خود برای عنوان های بهتر تلاش خواهد کرد. ما چشم انداز جسورانه ای برای تیمی به رهبری من و مدیر تیم لورن مکیس داریم و داشتن شرکای متمرکز بر آینده مانند Visa و Cash App در کنار ما در این سفر بسیار هیجان انگیز خواهد بود.”

مشارکت موازی ویزا با تیم اصلی یعنی ردبول، نشان دهنده میزان همکاری میان دو تیم خواهر در بخش های تجاری است

اولیور هیوز، مدیر ارشد بازاریابی واحد تکنولوژی ردبول گفت: تولد Visa Cash App RB لحظه بسیار مهمی است.

آلفاتائوری نام خود را به Visa Cash App تغییر می دهد.

“هویت جدید صرفاً یک تغییر نام نیست، بلکه شروع یک سفر جدید هیجان انگیز است که برای رساندن تیم به سطوح جدیدی از رقابت طراحی شده است و در حضور یکی از نمادین ترین برندهای جهان به عنوان شریک عنوان تیم نشان داده شده است. هویت جدید تیم بها عنوان  Visa Cash RB به سوی آینده ای بهتر و قدرتمند تر حرکت میکند.”

این دو اسپانسر در گرندپری لاس وگگاس سال گذشته به تیم معرفی شدند و از آن زمان تاکنون همکاری های خود را آغاز کرده اند.

فرانک کوپر سوم، مدیر بازاریابی ویزا، گفت: “این یک مشارکت پیشگامانه و فرصتی عالی برای برند ویزا است تا با یکی از سریع‌ترین جوامع ورزشی در حال رشد روی کره زمین مشارکت کند. این اتحاد به شدت با دیدگاه ویزا برای الهام بخشیدن به افراد برای انجام آن طنین انداز است، و تلاش می کنند هر روز، در طول هر مسابقه، گام های کوچکی برای بهبود بردارند.”

کاترین فردون، رئیس Cash App نیز گفت: تیم Visa Cash App RB و Cash App به ایجاد ارتباط بین مردم و جوامع اختصاص داده شده است، و هیچ چیز یکپارچه‌تر از ورزش وجود ندارد.

آلفاتائوری نام خود را به Visa Cash App تغییر می دهد.

“با رشد مداوم فرمول یک در ایالات متحده، این حمایت مالی به ما این امکان را می دهد که روابط خود را با طرفداران فرمول یک تعمیق کنیم و تعهد Cash App به حمایت و رشد فرهنگ فرمول یک در ایالات متحده را تقویت کنیم و در عین حال ارزش بیشتری را به مشتریان خود ارائه دهیم.”

ما سابقه ارتقای استعدادهای نوظهور را داریم و مشتاقانه منتظر حمایت مالی از تیمی هستیم که به دلیل توسعه رانندگان با استعداد شناخته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *