اردیبهشت ۲۸, ۱۴۰۳

دنیل ریکاردو:اینکه استرول خود را مقصر نمی داند من را عصبانی می کند

دنیل ریکاردو می‌ گوید خودروی تیم ریسینگ بولز در مسابقه چین، احساس خوب و سریعی داشت تا اینکه مسابقه او با برخورد با لنس استرول خراب شد.

لنس استرول راننده استون مارتین در هنگام حضور خودروی ایمنی در اواسط مسابقه به پشت ماشین ریکاردو ضربه زد که باعث شد راننده استرالیایی به دلیل آسیب وارد شده به ماشین، از مسابقه بیرون برود.

ریکاردو از خودداری استرول از مقصر دانستن این برخورد عصبانی بود، در حالی که استرول پنالتی داده شده را یک شوخی می دانست.

شروع سخت برای ریکاردو در فصل ٢٠٢۴ که امید او برای رسیدن به صندلی تیم ردبول در سال ٢٠٢۵ بود را از بین برد. مسابقه چین نیز فرصت مناسبی برای او بود اما به دلیل برخورد با استرول، مسابقه برایش به اتمام رسید.

ریکاردو هم در تعیین خط و هم در مسابقه از هم تیمی خود یوکی سونودا عملکرد بهتری داشت و در اسپرینت و مسابقه به دنبال کسب امتیاز بود.

ریکاردو گفت :

مسابقه مثل یویو بود. همه خیلی زود پیت استاپ انجام دادند ولی ما بیشتر در پیست ماندیم.

بعد از اینکه دومین ست لاستیک مدیوم را روی ماشین گذاشتیم، خیلی خوب و سریع بودیم. می‌ دانم که فقط پنج یا شش دور با آنها زدم ، اما خیلی سریع و خوب بود.

لاستیک‌ ها شرایط خیلی خوب داشتند، ما تصمیم گرفتیم در پیست بمانیم و برای انتهای مسابقه یه ست لاستیک سافت استفاده کنیم که می توانست رده های خوبی برایمان به دنبال داشته باشد.

مطمئنا خیلی ناراحت و نا امید شدم اما باید به آخر هفته های بعدی فکر کنیم تا عملکرد خوبی داشته باشیم.

دنیل ریکاردو پیش از جایزه بزرگ چین از تیمش درخواست کرد تا شاسی ماشین را عوض کنند. البته معلوم نیست که مشکل و عملکرد ضعیف او به خاطر شاسی قبلی بوده است یا خیر. این راننده ٣۴ ساله گفت که چیزی تغییر کرده است تا او احساس راحتی بیشتری کند.

او توضیح داد :

از همان ابتدا احساس کردم که نسبت به قبل خیلی بهتر و سریعتر شده ایم و همه چیز فرق کرده است.

مشکلی وجود داشت که با شاسی قبلی موقع رانندگی، احساس راحتی نداشتم و شاسی را عوض کردیم.

به دو مسابقه بعدی امید زیادی دارم و به نظرم می توانم عمکلرد خوبی داشته باشم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *