اردیبهشت ۲۸, ۱۴۰۳

مکس ورستپن معتقد است خروج آدرین نیوی از ردبول آنقدر ها هم که می گویند فاجعه بار نیست!

مکس ورستپن راننده هلندی و مرد شماره اول رانندگان تیم ردبول ریسینگ معتقد است که خروج نابغه انگلیسی طراحی خودرو های فرمول یک یعنی آدرین نیوی از این تیم، آنقدر ها هم که رسانه ها آن را دراماتیک و بزرگ جلوه می دهند، حیاتی و مهم نیست.

اوایل هفته جاری تایید شد که آدرین نیوی پس از 19 سال حضور در تیم مستقر در میلتون کینز، ردبول را ترک خواهد کرد. این خبر به عنوان یک ضربه بزرگ برای ردبول عنوان شده است، به خصوص آنکه اگر نیوی را به دلیل ترجیح تیم های دیگر به ردبول از دست داده باشد.

اما در حالی که مکس ورستپن کمک های نیوی را ستود و علاقه خود را در صورت ماندن او نشان داد، گفت که از دست دادن نیوی آنقدر ها هم فاجعه بزرگی نیست.

مکس ورستپن  آدرین نیوی و مارکو

ورستپن گفت:”البته، آدرین برای موفقیتی که ردبول به دست آورد بسیار مهم بود، اما با گذشت زمان نقش او کمی تغییر کرده است. من فکر می کنم بسیاری از مردم نمی دانند که او در واقع چه کار می کرد. من نمی گویم که او کاری انجام نمی دهد، اما نقش او تکامل یافته است. افراد خوب زیادی به تیم آمدند، که کل تیم را تقویت کرده است. .

“البته که ترجیح می دادم او بماند، زیرا همیشه می توانید به تجربه او تکیه کنید و به عنوان یک فرد، او مردی عالی برای برقراری ارتباط است. اما من واقعاً اعتماد دارم که تیم فنی ما با وجود نبود آدرین بسیار قوق هستند و اساساً این را در چند سال گذشته با رقابتی بودن ماشین نشان داده اند. بنابراین، از بیرون، این جدایی بسیار دراماتیک به نظر می رسد، اما اگر واقعاً بدانید که در داخل تیم چه اتفاقاتی می افتد، آنقدرها هم که به نظر می رسد دراماتیک و فاجعه بار نیست.”

ورستپن گفت هیچ فایده ای ندارد که شخصاً نیوی را متقاعد کند تا بماند هیچ گاه از تجربه یک چالش جدید ناامید نمی کند.

او افزود: “نیازی ندارم کسی را متقاعد کنم، زیرا در نهایت اگر کسی واقعاً می‌خواهد برود، باید برود. این همان چیزی است که من به او گفتم. اگر فکر می‌کنید این تصمیم درستی برای خود و خانواده‌تان است، یا به دنبال چالش دیگری هستید، یا هر چیز دیگری، باید آن را انجام دهید. اما نمی توانم انکار کنم که ترجیح می دادم او به خاطر شخصیتش دانشش در تیم بماند.”

مکس ورستپن درباره آدرین نیوی می گوید

“علاوه بر این، من اعتماد دارم که افرادی که ما در اختیار داریم، در کاری که انجام می دهند فوق العاده خوب هستند.”

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *