اردیبهشت ۲۸, ۱۴۰۳

لوییس همیلتون:رفتن نیوی آسیبی به تیم ردبول نمی زند.

پس از شایعات پیوستن نیوی به فراری، لوییس همیلتون می‌گوید آدرین نیوی در صدر فهرست افرادی است که می‌ خواهد در فرمول یک با آنها کار کند.

بعد از پیوستن همیلتون به فراری برای سال ٢٠٢۵ و در پی تصمیم نیوی برای ترک ردبول، فراری به دنبال نابغه طراحی خوردو است تا تبدیل به یک تیم فوق العاده شوند.

نیوی در ماه مارچ قراردادش به اتمام می رسد، که به اندازه کافی زمان دارد تا بتواند روی خودروهای دوره قوانین جدید برای سال ٢٠٢۶، کار کند.

همیلتون قبل از جایزه میامی گفت که برای همکاری با نیوی بسیار هیجان‌ زده خواهد بود.

همیلتون گفت :

این ها یک سری چیز های خصوصی هستند. اما اگر قرار باشد فهرستی از افرادی را که دوست دارم با آنها کار کنم، تهیه کنم، قطعا آدرین نیوی در صدر این فهرست است.

همیلتون همچنین اشاره کرد که واضح است فراری در حال حاضر و در این فصل پیشرفت‌ های بزرگی کرده است. و اگر در جذب نیوی موفق باشند، تنها به پیشرفت تیم در جلوی گرید کمک می‌ کند.

همیلتون افزود :

آدرین، او سابقه بسیار خوب و فوق العاده ای دارد. مطمئنا او در طول دوران حرفه‌ ای‌ اش و تعامل با تیم ها و دانشی که دارد، کار های شگفت‌ انگیزی انجام داده است و به نظرم او یک فرد شگفت انگیز و فوق العاده است.

ردبول در حال حاضر یک تیم بزرگ دارد و با گام هایی رو به جلو برداشتند، پیشرفت بزرگی داشته اند. ماشین آنها امسال سریعتر از همه است. کار کردن با او باعث افتخار خواهد بود.

لوییس همیلتون و نیوی قبل از این هرگز با هم در فرمول یک کار نکرده اند و تنها در جایی که همیلتون در سال ٢٠٠٧ کمی پس از رفتن نیوی، به مک لارن پیوست.

همیلتون گفت :

وقتی به مک لارن پیوستم، این تکامل ماشین او بود. دقیقا بعد از رفتن از مک لارن، به این تیم رفتم. آن ماشین از مفهومی که او روی آن کار کرده بود، تکامل یافته بود. از اینکه این شانس را داشتم که چیزی را که او روی آن کار کرده بود لمس کنم، احساس افتخار می کنم.

و در حالی که برخی معتقدند که جدایی نیوی از ردبول ضربه بزرگی به این تیم در چند سال آینده خواهد زد، همیلتون چندان با این موضوع موافق نیست.

او گفت :

باید همیشه این را به یاد داشته باشیم که افراد زیادی در پشت صحنه و پس زمینه حضور دارند و تنها یک نفر عامل موفقیت نیست.

ردبول یک تیم کامل از افرادی است که کار ها را به خوبی انجام می دهند. بنابراین، می توانید تصور کنید او چه تجربیات شگفت انگیزی برای تیم به همراه داشته و افرادی که با او کار می کنند به کار شگفت انگیز خود ادامه می دهند.

من پیش‌ بینی نمی‌کنم که پس از نیوی، ردبول به ساخت ماشین‌ های فوق‌ العاده خود ادامه ندهد. اما هر تیمی که فرصت کار با او را داشته باشد، خوش شانس خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *