مرداد ۵, ۱۴۰۳

فرد واسور: میامی نشان داد ردبول دیگر در منطقه امن نیست

فرد واسور، رئیس تیم فراری می‌گوید پیروزی مک‌لارن در میامی نشان داد ردبول دیگر در منطقه امن نیست.

سال گذشته ردبول تمام مسابقات را به جز یکی از ۲۲ جایزه بزرگ فصل برد، و در ابتدای امسال، شواهد کمی وجود داشت که نشان دهد تیم و راننده ها بتوانند از سلطه مکس ورستپن در تکرار رهبری تمام مسابقات جلوگیری کنند.

اما در حالی که هنوز سریع‌ترین خودرو را در فرمول یک دارد، ردبول ابتدا در استرالیا به دلیل مشکلات قابلیت دوام شکست خورد و دوباره در میامی توسط لندو نوریس شکست خورد، که سرعت مسابقه‌ مک لارن توسط ورشتپن «دیوانه‌کننده» خوانده شد.

در حالی که واسور هشدار داد که ردبول «هنوز جلوتر است»، او می‌گوید کاهش فاصله به این معناست که فراری و مک‌لارن می‌توانند فشار بیشتری را بر تیم مستقر در میلتون کینز وارد کنند، تیمی که دیگر نمی‌تواند خیلی راحت پیروز شود.

وقتی از واسور پرسیده شد که آیا میامی نشان دهنده این که هنوز اتفاقاتی در فصل آتی در راه است یا خیر، واسور پاسخ داد:

من فکر می کنم بسته به پیست، تقریباً از ابتدای فصل اینگونه است.راستش، ردبول هنوز جلوتر است.احتمالا مکس می‌توانست مسابقه میامی را بدون داستان ماشین ایمنی برنده شود.آنها پول پوزیشن را انجام دادند، یعنی هنوز یک مزیت کوچک دارند.

مدیر فرانسوی فراری افزود:

آنچه واقعیت دارد این است که در مقایسه با یک سال پیش، زمانی که ما می‌توانستیم کار خوبی انجام بدیم هنوز هم از این قابلیت برخوردداریم.این بدان معناست که ما وقتی آنها را کمی تحت فشار قرار بدیم، آنها باید کمی قوی تر باشند.قدرت تهاجمی با استراتژی آنها دیگر در منطقه امن سال گذشته نیستن، جایی که مهم نیست چه اتفاقی می‌افتاد و بعد از دور دوم کلی فاصله ایجاد میکردند.

فرد واسور در جایزه بزرگ میامی

واسور گفت:

فکر می‌کنم این یک تغییر در مدیریت مسابقه است.این یک فرصت برای ما است زیرا اگر یک قدم کوچک دیگر انجام دهیم، واقعاً در موقعیتی خواهیم بود که هر آخر هفته با آنها بجنگیم.میامی نشان داد ردبول دیگر در منطقه امن نیست.

به دنبال به‌روزرسانی‌های میامی، مک‌لارن، فراری در حال آماده‌سازی اولین بسته ارتقای بزرگ خود برای مسابقه هفته آینده در جایزه بزرگ امیلیا رومانیا ایمولا است.فراری این هفته به پیست آزمایشی فیورانو خود رفت تا قطعات جدید خود را در طول یک روز فیلمبرداری 200 کیلومتری اولین لرزش را ارائه دهد.
yلررائه ده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *