اردیبهشت ۱۷, ۱۴۰۳

فرناندو آلونسو؛ ارتقاء استون مارتین در سوزوکا سرعت غیر منتظره ای را ایجاد کرد

فرناندو آلونسو پس از تعیین خط جایزه بزرگ ژاپن گفته است که ارتقاء استون مارتین در سوزوکا سرعت غیر منتظره ای را ایجاد کرد، اما احساس نمی کند که بتواند جایگاه پنجم را در مسابقه حفظ کند.
این راننده اسپانیایی مرحله اول تعیین خط را در رده دوم سریع‌ ترین ها به پایان رساند، اما با افزایش سرعت رقبا، در مرحله سوم و دوم به رتبه پنجم سقوط کرد، اما او همچنان احساس می‌کرد که سرعت به‌ روزرسانی‌های خودروی استون بیش از انتظار و پیش‌بینی‌ها بود.

آلونسو پکیج قبلی خودروی AMR24 را در طول جلسه تمرینی روز جمعه در سوزوکا استفاده کرد‌.هم تیمی او نیز، لنس استرول، از پکیج قبلی در روز جمعه برای مقایسه عملکرد این پکیج استفاده کرد، قبل از اینکه هر دو راننده به پکیج ارتقا روی آورند.که این به روز رسانی بر روی سایدپاد اصلاح شده و تغییرات فلور و کفی تمرکز داشت.

فرناندو آلونسو گفت:

دیروز پکیج قدیمی خودرو را داشتم و امروز پکیج جدید.امشب ما تمام داده ها را برای تایید آن و بهبود کیفیت بررسی خواهیم کرد، اما همه چیز در تعیین خط خوب بود.صادقانه بگم، این حجم از رقابتی بودن، کمی غیرمنتظره بود،.

شرایط سختی است، فقط چند صدم با ساینز و لکلرک فاصله است، پیاستری پشت سر ما و مرسدس است.ما شش ماه پیش اینجا بودیم و ۱.۵ ثانیه با پول پوزیشن فاصله داشتیم و الان چهار دهم فاصله داریم.

با این حال، آلونسو از حفظ جایگاه پنجم در گرندپری مطمئن نیست و قصد دارد از مک لارن اسکار پیاستری، دو مرسدس لوئیس همیلتون و جورج راسل به علاوه چارلز لکلرک از فراری که همگی مستقیماً پشت سر او شروع می‌کنند دفاع کند.او گفت:

با نگاهی به سه مسابقه اول، ما در روز شنبه بسیار قوی هستیم، اما روز یکشنبه چندان قوی نیستیم، شاید از موقعیت خود برای قرار گرفتن در پنج مسابقه برتر خارج باشیم.

فرناندو آلونسو در تعیین خط جایزه بزرگ ژاپن

اگر اسکار و دو مرسدس ها از من سبقت بگیرند، فکر می کنم یا حدس می زنم که این طبیعی باشه و ما به موقعیت اصلی خودمان برمی‌گردیم.

بریم ببینیم چه کاری می توانیم انجام دهیم.من برای هر چیزی که مسابقه برای ما به ارمغان می آورد بسیار خوشبین هستم. من از کار امروز بسیار مفتخرم و خوشحالم و فردا یک روز جدید است.

آلونسو با این عقیده موافق بود که بسته ارتقا در تعیین خط گذاشته شده است اما ردبول به وضوح از نظر سرعت مسابقه جلوتر است.او گفت:

در تعیین خط این درست است که امسال همه چیز بسیار نزدیک است.ما امروز نیکو هالکنبرگ والتری بوتاس را دیدیم که آنها سه دهم فاصله دارند که باورنکردنی است.سپس در مسابقه، چهره واقعی ماشین ها را می بینید.

این چیزی است که ما نیز کمی با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم، ما در روز شنبه بسیار رقابتی هستیم و نه در روز یکشنبه. بنابراین سرعت واقعی ما، به نظر من، سرعت روز یکشنبه است.روز شنبه، به دلیل چسبندگی لاستیک ها، به دلایل مختلف، شاید برخی از مشکلات پنهان می‌شود و خود را نشان نمی‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *