اردیبهشت ۱۶, ۱۴۰۳

کارلوس ساینز:عملکرد ماشین در پیست های مانند سوزوکا اصلا خوب نیست

کارلوس ساینز ، راننده تیم فراری می گوید یک و دو امروز رانندگان تیم ردبول در تعیین خط، نشان دهنده چگونگی رقابت و فاصله بین فراری و ردبول است اما این به معنی نیست که بردن غیر ممکن است.

این راننده اسپانیایی پس از یک و دو همراه با هم تیمی اش چارلز لکلرک در مسابقه استرالیا ، با روحیه ای بالا به ژاپن آمد و پس از لانگ ران های خوب و امید بخش در تمرین، امید به نمایش قوی آنها در تعیین خط زیاد بود.

با این حال فراری برای کسب جایگاه بالا تر در تعیین خط، با چالش های زیادی رو برو شد ، زیرا ساینز با فاصله تقریبا نیم ثانیه با مکس ورستپن ، چهارم شد و لکلرک نیز هشتم شد.

در حالی که این فاصله نشان می دهد که فراری چقدر باید پیشرفت داشته باشد تا بتواند رقیب مناسبی برای ردبول باشد، کارلوس ساینز فکر می کند که این یک ویژگی خاص در پیست است که سبب این فاصله شده.

ساینز در پاسخ به سوالی که توسط رسانه موتور اسپرت پرسیده شد که آیا این آخر هفته نشان دهنده این است که فراری چقدر با ردبول فاصله دارد ، گفت:

بله، اما ما برای پیروزی در دیگر پیست ها تلاش خواهیم کرد.

احتمالا در مونزا و سنگاپور میامی شانس برد داشته باشیم. اما پیست هایی وجود دارد که ردبول یک برتری بسیار بزرگ تری دارد.

همانطور که پنجشنبه در کنفرانس خبری گفتم، تا زمانی که این ماشین را برای این نوع پیست ها (که در آنها مشکل داریم) توسعه دهیم، ردبول سه دهم تا نیم ثانیه جلو تر از ما خواهد بود.

پس باید تلاش کنیم و عملکرد ماشین برای این نوع پیست ها را بهبود ببخشیم.

همچنین در پیچ های سرعت بالا، ردبول و مک لارن یک قدم جلو تر از ما هستند.

ساینز توضیح داد که او انتظار نداشت فراری در سوزوکا عملکرد خوبی داشته باشد ، زیرا پیچ های سرعت بالا این پیست روی عملکرد خودروی RB20 که در حالت عادی بسیار سریع است، تاثیر زیادی می گذارد.

می دانم که ما ماشین را از سال گذشته تا امسال در پیستی مانند سوزوکا یک ثانیه بهبود ندادیم، بنابراین کار ما در در اینجا با چالش روبرو است.

اما من از احساس امسال ماشین بسیار راضی هستم. این یک قدم مثبت است. ما فقط باید یک قدم دیگر در این نوع پیست ها برداریم. به هر حال، من امروز چند دور بسیار خوب زدم که باعث شد رده چهارم را کسب کنم که موقعیت خوبی برای رقابت در مسابقه فردا است.

کارلوس ساینز اشاره کرد که با توجه به سریع بودن ردبول، مک لارن در پیچ های سرعت بالا بسیار سریع و یک گام جلو تر از ما است.

اما امیدوارم فردا بتوانیم برای سکو بجنگیم. در مسابقه، رسیدن به ردبول دور از دسترس است. اما امیدواریم به مک لارن نزدیک باشیم و با آنها رقابت کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *