اردیبهشت ۲۹, ۱۴۰۳

فراری از لیوری ویژه خود برای آخر هفته جایزه بزرگ میامی رونمایی کرد

فراری از لیوری ویژه خود با چاشنی رنگ آبی خود را برای گرندپری آخر هفته میامی معرفی کرد که نشان دهنده همکاری جدیدی با اسپانسر عنوان، یعنی hp است که برای اولین بار است که لوگو بر روی یک خودروی فرمول یک نقش می بندد. همچنین دیگر علت این لیوری ویژه، مناسبت سالگر 70 سالگی فروش خودروهای فراری در آمریکا است.

فراری هفته گذشته فاش کرد که به مناسبت هفتادمین سالگرد ورودش به بازار آمریکا، برای مسابقه آخر هفته میامی یک لیوری ویژه با رنگ آبی را استفاده خواهد کرد.

فراری

در یک تغییر محدود در قسمت هایی از خودرو، رنگ های Azzurro La Plata و Azzurro Dino روی بال ها، کاور موتور، لبه فلور، آینه ها و همچنین روی رینگ های لاستیک های SF-24 اعمال شده است. تاریخچه این رنگ ها به سال 1964 بر می گردد که تیم تایتالیایی از لیوری آبی و سفید استفاده می کرد.

این رویداد همزمان با اعلام شراکت غول فناوری آمریکایی هیولت پاکارد به عنوان اسپانسر جدید فراری اتفاق افتاد. از میامی به بعد، لوگوی hp یا Hewlet packard روی کاور موتور و هر دو بال جلو و عقب استفاده خواهند شد.

فرد واسور، مدیر تیم در این باره گفت: “گرندپری میامی در تاریخ تیم ما خاطره انگیز خواهد بود، زیرا در فلوریدا میراث خود را از طریق لیوری منحصر به فرد جشن خواهیم گرفت و دو رنگ که بخشی از تاریخ ما هستند را دوباره استفاده خواهیم کرد.”

فراری و اچ پی

“همچنین مسابقه بسیار ویژه ای خواهد بود زیرا ما خوشحالیم که از ورود شریک عنوان جدید خود یعنی hp استقبال می کنیم. اسکودریا فراری و اچ پی دارای ارزش های زیادی هستند، از جمله ذهنیت برنده و یک خط فکری روشن که اساس همکاری ما را تشکیل می دهد. “

لیوری فراری برای میامی
فراری با اچ پی

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *