مرداد ۳, ۱۴۰۳

استبان اکون : قصد سبقت از گسلی را نداشتم.

راننده فرانسوی تیم آلپین ، استبان اکون در تعیین خط جایزه بزرگ لاس‌ وگاس ،با عملکردی نچندان خوب توانست رده شانزدهم را به دست آورد ولی در یکی از بهترین عملکرد هایش در مسابقه لاس وگاس، توانست رده چهارم را به دست آورد.

تصاویر تلوزیونی اکون را در حال سبقت گرفتن از پیر گسلی ، هم تیمی خود، دقیقا چند لحظه پس از پیام رادیویی که از طرف مهندسش در پیت وال که به او می‌گفت رده خود را حفظ کن، نشان داد.

او اشاره کرد که این اتفاق هیچ ربطی به تلاش برای رقابت با پیر گسلی نداشته و دلیل آن درست نشنیدن درست پیام رادیویی بوده است.

راننده تیم آلپین، استبان اکون در مصاحبه با اسکای در مورد اتفاقی که افتاد گفت :

فکر می‌کنم در آن زمان پیر روی لاستیک های قدیمی تری بود و به من گفته شده بود که جایگاه خودت را حفظ کن.

اما در آن زمان درست نشنیدم که این پیامی که مهندسم در رادیو گفت جایگاه خودت را حفظ کن بوده است. ولی من تنها چیزی که شنیدم پوزیشن (وضعیت) بود زیرا در حالی به من گفتند که در حال حرکت بودم و نتوانستم به درستی آن پیام را متوجه بشوم.

مطمئنا اگر تیم از من می خواست که جایگاه را پس بدهم، بلافاصله این کار را انجام می دادم.

اکون توضیح داد که پس از یک تعیین خط نه چندان خوب، در مسابقه با تلاش کردن و عملکردی خوب توانست در پایان مسابقه رده چهارم را به دست آورد ، چه حس فوق العاده ای داشت.

در حالی که اکون یکی از بهترین مسابقات خود در این فصل را پشت سر گذاشت ، هم تیمی اش پیر گسلی مسابقه خوبی را پشت سر نگذاشت زیرا پس از عملکردی عالی در تعیین خط توانست رده چهارم را کسب کند ، اما در نهایت مسابقه را در رده یازدهم به پایان رساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *