اردیبهشت ۱۵, ۱۴۰۳

جورج راسل:کسب اولین سکوی فصل نباید بر روند پیشرفت تیم تاثیر منفی بگذارد

جورج راسل معتقد است که مرسدس علیرغم اینکه لوئیس همیلتون اولین سکوی فصل خود را در مسابقه اسپرینت جایزه بزرگ چین به دست آورد، هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن دارد.

همیلتون ثابت کرد که سرعت مسابقه W15 با میزان سوخت کم چقدر خوب است، زیرا او در مسابقه اسپرینت تنها توسط یکه تاز این روزهای فرمول یک یعنی مکس ورستپن و ردبول پشت سر گذاشته شد. این عملکردی بود که در واقع مهر تأییدی بر سرعت خوب مرسدس با میزان سوخت کم است، بالعکس خودروی W15 مرسدس با میزان سوخت زیاد نمی تواند به اندازه کافی رقبای خود را به چالش بکشد.

جورج راسل  در مصاحبه با motorsport.com گفت که نتیجه همیلتون نشان داد که اگر تیم بتواند خود را به سطح بالاتری برساند، چه اتفاقات خوبی برای تیم می تواند رخ دهد.

جورج راسل از مرسدس میگوید

او گفت: “لوئیس ثابت کرد که اگر بتوانید در شرایط و رده مناسبی از تعیین خط قرار بگیریم، می‌توانیم به سکو صعود کنیم. این پتانسیل در بحرین نیز وجود داشت و لوئیس این کار را در تمرینات انجام داد انجام داد. اگر آن تعیین خط اصلی بود، او به طور حتم بر روی سکوی سوم می ایستاد.”

“اما تعیین خط چالش دشواری است. بنابراین برای هیچ تیمی آسان نیست، من فکر می کنم فراری راضی نیست، استون مارتین  راضی نیست. همه تیم ها می‌خواهند برای پیروزی بجنگند و در حال حاضر هیچ تیمی به اندازه کافی خوب کار نمی‌کند تا هر مسابقه ردبول را تحت فشار قرار دهد.”

جورج راسل گفت امیدی که توسط سکوی همیلتون در چین به مرسدس منتقل شد باید بر روی تلاش هرچه بیشتر اعضای تیم اثر بگذارد و باعث نشود تا تیم مغرور شود.

او گفت: “فکر می‌کنم در حال حاضر ما به عنوان یک تیم اینجا هستیم. ما در مبارزه هستیم. ما می دانیم که ماشین مسابقه ای سریع تری نسبت به رقبای نزدیک خود داریم، خصوصا با سوخت کم پس باید به تلاش ادامه دهیم تا عملکرد خودرو را بهبود دهیم.”

جورج راسل در چین

در مسابقه اسپرینت ما سریعتر از استون مارتین، مک لارن و تنها یک قدم از فراری عقب تر بودیم. اما در یکشنبه کار سخت تر شد، به خصوص برای لوییس که کار خود را از رده 18 آغاز می کرد. ما از جایی که هستیم راضی نیستیم. ما خیلی کار داریم و همه ما در این مبارزه برای دستیابی بهترین ها هستیم.”

لازم به ذکر است در مورد لوییس همیلتون که خود او پس از مسابقه اسپرینت تغییراتی را در خودرو ایجاد کرده بود باعث شد تا عملکرد خوب او پس از اسپرینت ادامه پیدا نکند. در حالی که او با ایجاد تغییرات قصد در افزایش عملکرد خودرو برای تعیین خط و مسابقه داشت اما به در بسته خورد و خودرو نسبت به مسابقه اسپرینت کندتر شد.

جورج راسل همچنین در پاسخ به این سوال که آیا از دیدن همیلتون در رده هجدهم در تعیین خط تا چه حد متعجب شده است، گفت:

جورج راسل و همیلتون

“البته. او یکی از بهترین راننده های تمام دوران است و این جایی نیست که او باید باشد و جایی نیست که ما باید بجنگیم. اما ما اینجا با هم به عنوان یک تیم هستیم و در مجموع، ما فقط باید به پیشرفت ادامه دهیم و سعی کنیم در طول فصل به دستاوردهای بزرگی برسیم.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *